מלונות מומלצים באזור כיכר קטלוניה

מקומות לינה בבוקרשט

מלונות מומלצים באזור כיכר קטלוניה

אחד האזורים האהובים ללינה על התיירים הישראלים בברצלונה הוא כיכר קטלוניה, בגלל הנגישות, הקירבה לאתרי תיירות רבים והעבודה שהיא גם אחת התחנות אליהן מגיע האוטובוס היוצא משדה התעופה אל העיר. באזור כיכר קטלוניה מספר מלונות מומלצים כמו: Room Mate PauExe Plaza CatalunyaCatalonia Plaza Catalunya (מלון עם בריכה חיצונית וספא), Hotel Ginebra (אופציה זולה יחסית), H10 Metropolitan 4* Sup (עם בריכה חיצונית והמלצות מעולות) ועוד מגוון רחב של מלונות שכתבתי עליהם עבורכם. 

כיכר קטלוניה או פלאסה דה קטלוניה היא כיכר גדולה במרכז ברצלונה. הכיכר נחשבת גם למרכז העיר וגם למקום בו העיר העתיקה נפגשת עם בנייה מהמאה ה-19 של האישמפלה. חלק מן הרחובות הראשיים של ברצלונה עוברים בכיכר קטלוניה: שדרות לה ראמבלה, פסץ' דה גראסיה, ראמבלה דה קטלוניה ועוד.

כיכר קטלוניה ברצלונה

מלונות מומלצים בכיכר קטלוניה

באזור כיכר קטלוניה מספר מלונות מומלצים, ריכזנו עבורכם את המלונות הטובים ביותר.

H10 Universitat – אופציה נהדרת למשפחות

מלון אייץ.10 אוניברסיטאט החדש נהנה ממיקום מעולה בין כיכר קטלוניה לרחוב גרסייה, רק 100 מטרים מכיכר פלאזה קטלוניה המרכזית ומשדרת לה רמבלה (Las Ramblas) המסעירה. המלון משלב חזית מהמאה ה-19 עם עיצוב ומתקנים של המאה ה-21.
במלון סוויטת גוניור המתאימה ל-4 מבוגרים.
במלון מציע ארוחת בוקר טובה מאוד עם שפע של בחירה.

לחצו כאן למחירים והזמנות 

Iberostar Selection Paseo de Gracia 4 Sup – מפנק עם בריכה

מלון 'איברוסטאר סלקשן פסאו דה גראסיה' (Iberostar Selection Paseo de Gracia 4 Sup) נמצא ממש בכיכר קטלוניה, ויש בו טרסה עם בריכת אינסוף. המלון מציע לאורחיו חדר כושר ומסעדה.

חדרי האירוח מרווחים וכוללים חדר רחצה פרטי עם מקלחת, מיזוג אוויר וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים. חדרים מסוימים מציעים נוף לעיר. החדרים במלון מתאימים עד 3 אורחים. ניתן לבקש מיטת תינוק במידת הצורך. 

לחצו כאן למחירים והזמנות

Olivia Plaza Hotel – חדרים ל-3 מבוגרים

מלון אוליביה פלאסה (Olivia Plaza Hotel) שוכן בכיכר קטלוניה (Plaza Catalunya) במרכז ברצלונה, ומציע בר-טרסה עם נוף של כנסיית סנטה אנה. המלון מציע חדרים המתאימים לעד 3 מבוגרים. החדרים האופנתיים כוללים טלויזייה, כספת ונוף לכיכר. הם מצוידים גם בספה או בכורסה, ובשולחן לארוחת בוקר.

אורחי המלון נהנים מגישה חופשית למכון הכושר Holmes Place Urquinaona, הממוקם במרחק של 500 מטרים מהמלון. תוכלו גם לעשות שימוש חופשי באזור הבריכה ובחדר הכושר שלו.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון רגינה – מחיר נגיש

מלון רגינה (Hotel Regina) שוכן בבניין היסטורי מהמאה ה-19, במרחק של 50 מ‘ בלבד מכיכר קטלוניה. המלון בן 100 שנים, הוקם בשנת 1917 ומציע אדריכלות יפהפייה, הכוללת כניסה מרשימה בסגנון ארט נובו.

החדרים המרווחים שופצו בשנת 2017 כוללים מיזוג אוויר (הסקה מרכזית), טלוויזיה, אמצעים להכנת תה וקפה, כספת, שולחן עבודה ומיני בר. חדר הרחצה הפרטי כולל מוצרי טיפוח ידידותיים לסביבה ומייבש שיער.
יש אפשרות להזמין חדרים הכוללים מרפסת.
מעבר לחדרים זוגיים, במלון חדרי משפחה המתאימים ל-4 נפשות ויש בהם 2 מיטות יחיד ומיטת ספה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

אז מצאתם מלון מומלץ בברצלונה?

אם לא מצאתם מקום לינה שמתאים לצרכים שלכם אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה עם הפרטים הבאים:
1. חשיבות במיקום.
2. תאריכים.
3. הרכב (ילדים, זוג, תרמילאים וכו').
4. בקשות מיוחדות (בריכה, ארוחות בוקר וכו').
ואנסה לעזור לכם במציאת מלון בברצלונה.

שימו לב, לא התארחתי בכל מקומות האירוח שציינו בכתבה.
מקומות הלינה נבחרו כמומלצים אחרי עבודת מחקר רצינית (קריאת ביקורות, בדיקה ברשתות חברתיות ועוד). 

מתכננים טיול לספרד?

יש כמה כתבות שיעזרו לכם בתכנון הטיול:

 

חוף סלעי בקוסטה בראווה

קוסטה בראווה – המדריך למטייל

70 ק"מ צפונית מברצלונה בחבל קטלוניה שבספרד (בלי להיכנס לקונפליקט בין ספרד לחבל הארץ הקטלוני) נמצאת עיר החוף בלאנס (Blanws). ממנה לכיוון צפון, עד לעיירת

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן