דייט של 24 שעות בבוקרשט

עקצנו חופשה קצרה בבוקרשט. מהרגע שהגענו לא הספיק לרדת שלג, 24 שעות לבנות בעיר אפורה. החלטנו לצאת לחופשה כי מצאנו כרטיסי טיסה ממש זולים דרך חברת וויזאייר, 200 ש"ח לשנינו להלוך וחזור. זה לא היה הביקור הראשון שלי בבוקרשט, כך שיכולתי לוותר על אטרקציות מרכזיות כמו: בניין הפרלמנט, מוזיאון הכפר ומרחצאות טרמה. התמקדנו באוכל טוב, שיטוטים בשלג ומנוחה במלון.

5 מסקנות מ-24 שעות בבוקרשט:

1. המחירים בבוקרשט עלו ממש! עדיין יותר זול מהארץ, אבל הפער הצטמצם משמעותית.
2. בוקרשט היא עיר אפורה, וזה כל היופי שלה.
3. לפעמיים חופשה של 24 שעות זה בדיוק מה שצריך!
4. אל תיהיו שיר-ים. אם יש שלג תביאו נעליים עמידות למים.
5. לא לשים אול-אין על אדום. אף פעם.

מלון עם קזינו בבוקרשט

החלטנו לא להזמין מלון מראש, לנחות בבוקרשט ואז להחליט איפה לישון. כשנחתנו ראינו כי צפוי להיות שלג וגשם לאורך כל הביקור הקצר שלנו בעיר. אז החלטנו לבחור מלון שלא ניהיה חייבים לצאת ממנו במידה ונרצה.

בחרנו במלון פארק אין ביי רדיסון בוקרשט המציע קזינו, מסעדה,  בריכת שחייה מקורה, אמבטיות עיסוי ומתקני כושר. הזמנו חדר בסיסי ושידרגו אותנו לחדר סופריור, חדר מרווח עם טלוייזיה, מתקני גיהוץ, קומקום ומיזוג אוויר. המלון אהוב מאוד על ישראלים וקחו בחשבון שכל המתקנים משותפים למלון פארק אין ולמלון רדיסון בלו.

>>לחצו כאן למחירים והזמנות.

park inn מלון בבוקרשט

מסלול טיול 24 שעות בבוקרשט

נחתנו באיחור קטן והחלטנו להזמין מונית ישירות מהשדה לקניון ParkLake. בשדה התעופה של בוקרשט, באולם נכנסים, יש מכונה בה ניתן להזמין מונית מורשה. שימו לב יש כמה חברות להשכרת רכב והתעריפים שלהם שונים. ביחרו את החברה בתעריף הנמוך. לוחצים על הזמנת מונית ויוצאים החוצה לחכות למונית (על הכרטיס יהיו פרטים של החברה ומספר לוחית רישוי של המונית).

קניון ParkLake

התחנה הראשונה שלנו הייתה הקניון כי בעלי היקר שכח להביא איתו מעיל. בטמפרטורה שחוצה את האפס, לא רציתי שיסתובב ללא מעיל וללא ביגוד טרמי. זה הביקור השני שלי בקניון אבל לאחרונה התחדש הקניון בסניף הראשון של פריימרק (ולבינתיים הסניף היחיד ברומניה). בקניון תוכלו למצוא חנויות מותגים בינלאומיות ומקומיות, מסעדות ובתי קפה.

קניון פארק לייק בוקרשט

מסעדה וטרה (VATRA) – ארוחת ערב במסעדה רומנית

אחרי צק אין זריז במלון יצאנו לאזור העיר העתיקה לארוחת ערב. כיוון שהיה כבר מאוחר (סביבות 22:00), רוב המקומות סיימו לקבל הזמנות למטבח. אז חזרנו למסעדה שאני מכירה מהביקורים הקודמים שלי – מסעדת וטרה. מסעדה רומנית נהדרת עם עיצוב מסורתי, שירות נעים ואוכל רומני מסורתי. למנות לקח לא מעט זמן להגיע, אך הן היו ממש טעימות.

חייבת לציין שהמחירים במסעדה עלו משמעותית מהביקור הקודם שלי. עם זאת, המחירים עדיין זולים ממסעדה דומה בארץ.

קזינו פלטינום בוקרשט

השלג לא הספיק לרדת כל הערב, אז החלטנו לחזור למלון שלנו ולהעביר את הלילה בקזינו. אנחנו בדרך כלל לא מבלים הרבה בקזינו, אבל החלטנו לגוון. הקזינו ממוקם ממש סמוך למלון הרדיסון בלו. בקזינו שתי קומות: בקומה הראשונה מכונות הימור, הכניסה אליה חינם והשטר המינימלי להכניס למכונה הוא 50 ליי. בקומה השנייה שולחנות והכניסה אליה היא 50 ליי, על מנת להמר יש להוסיף עוד מינימום 50 ליי. לאורחי הקומה השנייה בופה זמין לאורך כל שעות היום ושתייה מוגשת חופשית.

לאחר שינה טובה, התעוררנו ליום לבן נוסף.

החלטנו להתהלך בשלג לכיוון בית קפה שקיבל המון המלצות בשם 'HYGGE – Social Kitchenw'. בדרך עברנו ליד חנות אקלרים שנראתה מעולה. אז החלטנו לחמם את הכיבה עם אקלרים שהיו מעולים!! לחנות קוראים French Revolution, בדיעבד גיליתי שיש להם מספר סניפים ברחבי בוקרשט. קחו בחשבון שהעלות אינו זולה, נכון לינואר 2023 המחיר היה 21 ליי ליחידה.

אקלרים מעולים בבוקרשט

ארוחת בוקר בבית קפה HYGGE

משם המשכנו לבית קפה ששמעתי עליו המלצות רבות. אך כגודל הציפייה גודל האכזבה. האוכל היה לא טעים ברמת הלא אכיל, השירות היה לא נחמד. חייבת לציין שהאווירה הייתה סבבה והקפה היה מעולה ביחס לבוקרשט.

הבית קפה ממש ליד כיכר העיר העתיקה.
לאחר הארוחת בוקר הזמנו בולט לקניון באנסה בוקרשט.

קניון באנסה בוקרשט

זהו מרכז קניות גדול עם חנויות של רשתות גלובליות, מתחם אוכל, בית קולנוע וסופרמרקט. ממול לקניון יש מתחם קניות נוסף עם חנות גדולה של דקתלון וסופרמרקט. היתרון בקניון באנסה הוא המרחק מהשדה תעופה, כ-10 דקות נסיעה מפרידות מהקניון לשדה התעופה הבינלאומי של בוקרשט. העברנו את כל הזמן הפנוי שלו עד הטיסה בקניות. משם לקחנו מונית לשדה התעופה.

שדה תעופה בבוקרשט מטוס של וויזאייר

זאת הייתר טעימה קצרה שנמשכה רק 24 שעות בבוקרשט. אין ספק שנחזור לביקורים נוספים בעיר וכמובן ברומניה המהממת.

כתבות נוספות על טיול בבוקרשט

צריכים מידע נוסף ורעיונות לטיול בסביבת בוקרשט?  מוזמנים להיעזר בכתבות הבאות:

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...