רעיונות לטיול יום מבוקרשט

רעיונות לטיול יום מבוקרשט

בוקרשט, בירת רומניה, היא עיר תוססת והיסטורית עם שפע של אטרקציות מעניינות לחקור. אם אתם מחפשים טיול יום מבוקרשט, ישנן מספר אפשרויות לבחירה. הנה כמה הצעות לטיולי יום הטובים ביותר מבוקרשט.

המוזיאון הפתוח בבוקרשט

טיול יום מבוקרשט לטירת פלש, טירת בראן ובראשוב

ברחו מההמולה של בוקרשט והעבירו יום לטבול בנופים ובנקודות התיירות של טרנסילבניה. פגשו את הטירות ההיסטוריות, הנוף העשיר והאווירה המיוחדת של האזור. את הטיול מתחילים בביקור בטירת פלש, השוכנת באתר הנופש ההררי הנופי סינאיה. סיור במעון הקיץ לשעבר של משפחת המלוכה הרומנית, המציג ארמון מפואר בסגנון הרנסנס הגרמני.

לאחר מכן, ארוחת צהריים בעיירה הציורית בראשוב. לאחר ארוכה תוכלו לחקור את העיירה הטרנסילבנית המרתקת הזו מהכיכר המרכזית שלה, ולטייל במרכז ההיסטורי המטופח שלה ולבקר באתרים כמו הכנסייה השחורה הגותית, בית העירייה הישן והרחוב הצר ביותר באירופה.

עצירה אחרונה תיהיה בטירת בראן, הידועה גם בשם טירת דרקולה. צאו לטייל בתוך המבנים של הטירה והמעברים הצרים והמתפתלים שלה, ולמדו על ולאד המשפד הידוע לשמצה.

לחצו כאן למחירים והזמנות – ניתן לבטל את ההזמנה עד 24 שעות ללא עלות.

טירת בראן
טירת בראן

טיול יום מבוקרשט למכרות המלח

גלו שני מקומות יוצאי דופן ברומניה: מכרות המלח סלניק פראחובה והר המלח. מכרה המלח סלניק (Salina Slanic Prahova) הוא מכרה המלח העמוק ביותר בעולם. הוא ממוקם ברומניה, ליד בוקרשט. ראשית, בקרו ב-Slanic Prahova, אתר ספא המפורסם במים המינרליים המרפאים שלו ובמכרה המלח המרהיב שלו, אחד הגדולים באירופה ומפורסם בהשפעות המרפא שלו.

מכרה מלח סלניק פרחובה, ידוע בארכיטקטורה הייחודית שלו ובקנה המידה הגדול שלו. הוא מכיל מספר אולמות ברמות שונות, חלקם פתוחים למבקרים. הוא פתוח גם למבקרים שמטיילים לבד, ההגעה בקבוצה חוסכת עמידה בתור. המקום משמש גם לאירועי ספורט שונים, כסנטוריום לקשישים ולחולים או כתפאורה לתעשיית הקולנוע.

לאחר הביקור במכרה המלח, הסיור ממשיך למוזיאון המלח, בו תוכלו לגלות על ההיסטוריה של ניצול המלח וחשיבותו הביולוגית.

לחצו כאן למחירים והזמנות – ניתן לבטל את ההזמנה עד 24 שעות ללא עלות.

טיול יום מבוקרשט לבולגריה מימי הביניים

הטיול הזה חוצה את גבולות רומניה, לכן יש להצטייד בדרכון. סעו מבוקרשט דרומה לכיוון הגבול הרומני והבולגרי. לאחר חציית נהר הדנובה וגשר הידידות, תיכנסו לבולגריה.
בדרך לכיוון וליקו טרנובו, עצרו לביקור בכנסיות החצובות בסלע שליד הכפר איבנובו. אלו הן כנסיות בולגריות מימי הביניים, קפלות ותאי נזירים שנחצבו בערוץ הסלעי של נהר רוסנסקי לום. תוכלו לראות שם כתובות, דיוקנאות של קדושים ופריטים משוחזרים מהמאה ה-13.

לאחר מכן, גלו את וליקו טרנובו, שהייתה בירת האימפריה הבולגרית השנייה ויש לה מסורת ארוכה בתרבות של בולגריה. העיר עשירה במוזיאונים ואתרים היסטוריים. צאו לטיול ברחוב האומנים בו יש לכם הזדמנות לעבור בסדנאות בבעלות משפחות בולגריות במשך דורות, תוך שמירה על המסורות הישנות. ההזדמנות לראות סדנת נחושת כדי לראות את הייצור של צלחות נחושת וכוסות המשמשות לקפה טורקי.
טיילו במעלה גבעת צארבץ עם שרידי הטירה והכנסייה של מלכי בולגריה. בקרו במבצר, בכנסייה הפטריארכלית, בארמון המלכותי ובמגדל הקיסר באלדואן.

לאחר מכן, סעו לארבנאסי וצעו אחורה בזמן תוך כדי שיטוט ברחובות שלאורכם בבתים וכנסיות מהמאה ה-16.
הציצו בחייהם של סוחרים עשירים מהמאה ה-17. צאו לביקור בבית קונסטנצלייבה, המציג את אורח החיים המפואר אך הפשוט של האצולה. לאחר מכן, עצרו לארוחת צהריים באחת מהמסעדות הרבות המגישות אוכל מקומי ותתענגו על המטבח הבולגרי המפורסם.

לחצו כאן למחירים והזמנות – ניתן לבטל את ההזמנה עד 24 שעות ללא עלות.

מבצר אסנס בולגריה

טיול עצמאי מבוקרשט

אם אתם מעדיפים לטייל עצמאית ולא בעזרת טיול מאורגן, הזמינו את הרכב מראש וכך תחסכו התעסקות בטיול בהשוואת מחירים וחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה, ניתן לחפש רכבים באתר פאפם-פאפם. קחו שחשבון שזמני הנסיעה עלולים להיות ארוכים. מומלץ לבדוק את תנאי הדרך לפני היציאה.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן