אנרג'ילנדיה (Energylandia) – פארק שעשועים בפולין

פארק אנרג'ילנדיה

אנרג'ילנדיה (Energylandia) – פארק שעשועים בפולין

אנרג'ילנדיה ENERGYLANDIA הינו פארק השעשועים הגדול ביותר בפולין, המציע מעל ל-123 אטרקציות המשתרעות על פני שטח של 70 דונם, המתאימות לכל הגילאים, כולל ילדים, בני נוער ומבוגרים.

הפארק ממוקם בעיירה זאטור, על גבול שתי המחוזות הגדולים ביותר של דרום פולין: המחוז שלזיה ופולין הקטנה; במרחק של פחות משעה נסיעה מקטוביץ או קרקוב.

רכבת הרים בפארק אנרג'ילנדיה ליד קרקוב

כרטיסים לפארק השעשועים אנרג'ילנדיה

על מנת להימנע מתורים בקופות ניתן להזמין כרטיסים מראש באתר הזה. ניתן לבטל את הכרטיסים ללא עלות עד 24 שעות לפני המימוש.

כיצד להגיע לפארק השעשועים?

הפארק נמצא במרחק שעת נסיעה מקרקוב. ניתן להגיע באמצעות רכב, שטח החניה של הפארק עצום ויכול להכיל כמה אלפי כלי רכב.

אם אינכם מטיילים עם רכב, ניתן להזמין שירותי הסעה פרטיים או משותפים באתר הזה. לאחר בחירת התאריכים יפתחו עבורכם אופציות – האם תרצו רק כרטיסי כניסה או גם הסעה פרטית/משותפת מקרקוב אל פארק השעשועים אנרג'ילנדיה.

מתי לבקר בפארק?

רוב הפארק הינו פתוח, לכן מתאים בעיקר לימי הקיץ.
בדצמבר-ינואר פועל בפארק עולם החורף בו למצוא מגוון אטרקציות שמתאימות לחודשי החורף: החלקה על הקרח, מבוכים ועוד. מומלץ לבדוק באתר הפארק באילו ימים ושעות פתוח.

פארק השעשועים Energylandia נפתח בשנת 2014 ומציע שלל האטרקציות לכל המשפחה. בכל שנה מבקרים בפארק אלפי תיירים. לחצו כאן לקניית כרטיסים, ניתן לבטל את הכרטיסים ללא עלות עד 24 שעות מראש.

האטרקציות בפארק מחולקות ל-6 מתחמים לפי נושאים:

ארץ האגדות: המקום שכל ילד חולם עליו; הילדים נכנסים לכאן כדי להיכנס לעולם של כל החלומות והמשאלות שלהם, ולפגוש את הדמויות מהסיפורים האהובים עליהם.

אזור המשפחה: מציע אטרקציות מלאות אדרנלין לכל המשפחה. רק לקחת בחשבון שיש הגבלת גובה של 140 ס"מ לחלק מהרכבות והמתקנים במתחם.

אזור אקסטרים: הוא הכיף הטוב ביותר עבור אלה שרוצים להתמודד עם הפחדים שלהם. הוא מספק מינון מקסימלי של אדרנלין, כיף והתרגשות.

פארק המים: האזור נפתח בקיץ 2016 ונראה כמו אי טרופי עם המון אטרקציות, פינות ומשחקי מים. אזור הכיף הטרופי מציע 14 מגלשות והנהר מסתחרר מסביב. אזור המים פועל בעיקר בעונת הקיץ, בתנאי מזג אוויר נוחים וכאשר הטמפרטורה היא לפחות 20 מעלות צלזיוס (קחו בחשבון שזה קר יחסית לארץ).

דרגון טאון: מקום מדהים שנראה בדיוק כמו ישר מתוך שר הטבעות, או המכשפה. הרחובות דומים לסגנון הגותי של ימי הביניים, הארכיטקטורה האפית, הריסות הטירה המפוארות.

AQUALANTIS: מתחם שיט אקסטרימי. בדיוק במקום בו היה פעם המקדש הקדוש של אל האוקיינוס ​​האדיר אביסוס.

איפה לישון ליד פארק השעשועים אנרג'ילנדיה 

הפארק ממוקם בעיירה זאטור, תוכלו למצוא בה מספר מלונות מומלצים למשפחות.

אתר הנופש ווסטרן קמפ (Western Camp): ממוקם בזאטור, במרחק 2 ק"מ מפארק השעשועים אנרג'ילנדיה (Energylandia) ומספק הסעה ללא תוספת תשלום. אתר הנופש מציע מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, דלפק הקבלה פועל 24 שעות ומתקני שעשועים לילדים. החדרים ממוזגים וכוללים נוף לאגם, ארון בגדים ואינטרנט אלחוטי.
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנות.

מקום האירוח דומקי קומפורט צאלורוצ'נה (Domki Komfort całoroczne): ממוקם בזאטור, במרחק של 5 קילומטר מפארק השעשועים, ומציע יחידות אירוח הכוללות מטבחון מאובזר במלואו עם פינת אוכל, מקרר, קומקום וכיריים. יחידות אירוח מסוימות כוללות מיזוג אוויר ופינת ישיבה עם טלוויזיה.
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנות.

דירות קולורס (Colors Apartments): שוכנות במרכז זאטור, במרחק 2.3 ק“מ מפארק השעשועים אנרגי-לנדיה (Energylandia Amusement Park), ומציעות יחידות אירוח עם אינטרנט, מתקני שעשועים לילדים, גינה וחניה פרטית ללא תשלום. כל יחידות האירוח כוללות רצפת פרקט, פינת אוכל, טלוויזיה, חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומייבש שיער, ומטבחון מאובזר במלואו עם מקרר.
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנות.


אם יצא לכם לבקר בפארק השעשועים אנרג'ילנדיה, נשמח שתרשמו את דעתכם בתגובות לכתבה.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פארק אנרג'ילנדיה

ערים נוספות בפולין

מדינות שכנות

גרמניה
צ'כיה
סלובקיה
אוקראינה
בלארוס
ליטא
רוסיה

המלצות חמות

מלון 5 כוכבים בלב ורשה: Mamaison Hotel Le Regina Warsaw
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנה.

מלון 5 כוכבים בלב קרקוב: Hotel Unicus Palace  
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנה.

רעיונות נוספים

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן