איפה לישון בפוזנן: מלונות מומלצים, דירות שוות והוסטלים

איפה לישון בפוזנן

איפה לישון בפוזנן: מלונות מומלצים, דירות שוות והוסטלים

פוזנן היא עיר במערב פולין ובירתה של פרובינציית ויילקופולסקה. בפוזנן יש רובע עתיק מקסים, ארמונות וקתדרלות, אטרקציות לכל המשפחה, אגמים ופארקים, בתי קפה נעימים ומחירים זולים. בשביל חופשה מושלמת בפוזנן, צריך למצוא מלון מומלץ או דירה כייפית בפוזנן. 

ישנם מספר פרמטרים חשובים בבחירת המלון: מיקום, מחיר, השירותים שמקום האירוח מספק. בנוסף, חשוב לבדוק שמקום האירוח מתאים להרכב בו אתם מטיילים. אם אתם טסים לחופשה משפחתית בפוזנן – חשוב לחפש מלון שמתאים לחופשה משפחתית בפוזנן. אם אתם רוצים חופשה רומנטית, בחרו את אחד ממלונות הבוטיק הרומנטיים שפוזנן מציעה. 

הכירו את מקומות הלינה המומלצים ביותר בפוזנן.

כיכר העיר העתיקה בפוזנן

מלונות מומלצים בפוזנן

B&B Hotel Poznań Old Town: מלון בדירוג 3 כוכבים במרכז פוזנן. המלון מציע דלפק קבלה 24/7, מקום לאחסון מטען, אנטרנט אלחוטי וניתן לארגן חניה פרטית במחיר של PLN 30.0 לכל יום. כל החדרים מצוידים במיזוג אוויר, טלוויזיה, קומקום, מקלחת, מייבש שיער ושולחן עבודה.
לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון וולוסקי ביזנס: מלון בדירוג 4 כוכבים הממוקם במרכז פוזנן. כל החדרים ממוזגים כוללים כספת, מיטות עם מזרנים נוחים ומצעים מכותנה טבעית וחדר רחצה מודרני עם מקלחת, מייבש שיער, נעלי בית ומוצרי טיפוח. האורחים מקבלים בקבוק מים מינרליים חינם ומשקה לקבלת פנים: כוס יין נתזים או מיץ. אמצעים להכנת תה וקפה זמינים ללא תשלום בדלפק הקבלה, במשך 24 שעות ביממה.
לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון פארק העיר: מלון בדירוג 5 כוכבים הכולל בריכת שחייה, סאונת אדים ויבש, מערת מלח ומכון עיסוי. המלון מרוחק מהעיר העתיקה, אך ניתן להתנייד בקלות בעזרת מוניות. חניה ציבורית אפשרית במקום במחיר של PLN 60.0 לכל יום.
לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלונות מומלצים למשפחות בפוזנן

מלון וספא אנדרסיה פוזנן: מלון מעצבים בדירוג 4 כוכבים שממוקם ליד מרכז הקניות סטארי ברוואר (Stary Browar) במרכז פוזנן. המלון מציע בריכה מקורה, חדר כושר, סאונה  ואמבט זרמים. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, כספת, אמצעים להכנת תה/קפה ומיני בר חינם עם מים מינרליים, משקאות מוגזים ומיץ.
החדרים מתאימים להרכב של עד 3 מבוגרים ושני ילדים. 
לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלון פורו פוזנאן סטארה מיאסטו: נמצא בלב פוזנן , במרחק של 250 מ' מכיכר השוק העתיק, וכולל מרכז כושר ומסעדה עם טרסת גינה בחוץ. לובי המלון מציע מכונה אוטומטית להכנת קפה ושוקו חינם. חדרי האירוח מודרניים וממוזגים ומצוידים בטלוויזיה, מקרר קטן וחדר רחצה פרטי עם מקלחת, הסקה תת-רצפתית, מייבש שיער ומוצרי טיפוח ללא תשלום.
לחצו כאן למחירים והזמנות.

דירות מומלצות בפוזנן 

Sleepway Apartments – דירה עם חדר שינה אחד במיקום מעולה במרכז העיר. דירה זו כוללת פינת ישיבה, טלוויזיה, מטבח מאובזר ופינת אוכל. הדירה מתאימה לעד 4 מבוגרים (מיטה זוגית ושתי ספות). ילדים בכל גיל מתקבלים בברכה. ניתן לבקש להוסיף עריסה לדירה ללא תוספת תשלום. 
חניה פרטית אפשרית במיקום סמוך (יש צורך בהזמנה) במחיר של PLN 40.0 לכל יום.
לחצו כאן למחירים והזמנות.

Bliss Apartments – מתחם עם מספר יחידות אירוח. כל יחידה כוללת מטבח עם מדיח כלים ומקרר, טלוויזיה בכבלים בעלת מסך שטוח, מתקני גיהוץ, שולחן עבודה ופינת ישיבה עם ספה. יש חדר רחצה פרטי עם מקלחת ומייבש שיער בכל יחידה, יחד עם מוצרי טיפוח ללא תשלום.
חניה פרטית אפשרית במיקום סמוך (אין צורך בהזמנה) במחיר של PLN 40.0 לכל יום.
לחצו כאן למחירים והזמנות.

מלונות ליד שדה התעופה בפוזנן

נוחתים מאוחר? ממריאים מוקדם? נדחתה הטיסה חזרה? המלונות האלה יתאימו לכם במיוחד. לינה בקרבת שדה תעופה מבטיחה שקט נפשי שמא תפספסו את הטיסה.
מלון קום (Comm Hotel Poznań Airport) ממוקם במרחק של כ-5 דקות הליכה בלבד משדה התעופה פוזנן. דלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה יכול לארגן שירותי כביסה או אחסון מטען. חניה פרטית אפשרית בחינם במקום לא ניתן להזמין מראש. לחצו כאן למחירים והזמנות.
מלון מוקסי (Moxy Poznań Airport) ממוקם כ-5 דקות הליכה משדה התעופה של פוזנן. דלפק הקבלה הפועל 24 שעות ביממה יכול לדאוג לאחסון מטען. חניה ציבורית אפשרית במקום לא ניתן להזמין מראש במחיר של PLN 50.0 לכל יום. לחצו כאן למחירים והזמנות.
 

אז מצאתם איפה לישון בפוזנן?

אם לא מצאתם מקום לינה שמתאים לצרכים שלכם אתם מוזמנים לשלוח לי הודעה עם הפרטים הבאים:
1. חשיבות במיקום.
2. תאריכים.
3. הרכב (ילדים, זוג, תרמילאים וכו').
4. האם אתם מחפשים הוסטל, מלון או דירה.
5. בקשות מיוחדות.
וצוות האתר ינסה לעזור לכם במציאת איפה לישון בפוזנן.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

תגובה אחת

  1. יש את מלון PURO בפוזנן שהוא מעולה, התארחתי בכמה מלונות של הרשת – תמיד עומדים בסטנדרטים גבוהים של עיצוב ושירות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איפה לישון בפוזנן

ערים נוספות בפולין

מדינות שכנות

גרמניה
צ'כיה
סלובקיה
אוקראינה
בלארוס
ליטא
רוסיה

המלצות חמות

מלון 5 כוכבים בלב ורשה: Mamaison Hotel Le Regina Warsaw
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנה.

מלון 5 כוכבים בלב קרקוב: Hotel Unicus Palace  
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנה.

רעיונות נוספים

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן