סיאול – המדריך למטייל בעיר

סיאול – המדריך למטייל בעיר

מתכננים טיול לדרום קוריאה? נוסעים לטיול במזרח ומתלבטים אם לשלב יעד נוסף באווירה אחרת? דרום קוריאה היא הבחירה המושלמת!ֿ מדובר ביעד צבעוני שאין כמותו או דומה לו על כדור הארץ, בכתבה הבאה תוכלו למצוא את חמשת האטרקציות המרכזיות של העיר סיאול, בירתה של דרום קוריאה.

מקדש בסיאול

מה כדאי לדעת על דרום קוריאה לפני שמזמינים כרטיס טיסה?

קוריאה היא באמת יעד מיוחד והעם הקוריאני מאוד מסביר פנים לתיירים, זוהי המדינה שהרגשנו בה הכי בטוח מבחינת תיירות. אין שום חשש לגניבות או לאירועים קיצוניים ולא כי העם מאוד רגוע אלא מסיבה אחרת לגמרי.

קוריאה מרושתת במצלמות וכמעט כל מקום מצולם מכל זווית וזווית.

אתם לגמרי תיראו בבתי קפה אנשים משאירים את המחשב והטלפון שלהם על השולחן לזמן רב ללא שום דאגה שמישהו יגנוב להם את הציוד האישי.

מתכננים לבחון את חיי הלילה של קוריאה? שימו לב, על מנת להיכנס לברים ולמועדונים שסיאול מציעה לכם, תצטרכו להצטייד בדרכון שלכם. נכון זה אולי נשמע קצת מוזר אך תסמכו עלינו מניסיון, גם צילום של הדרכון לא תופס אלא רק הדרכון הפיזי שלכם.

האוכל הקוריאני מיוחד מאוד ואנחנו מאוד ממליצים לכם לנסות את המנות הקוריאניות המקומיות.

אטרקציות המרכזיות בסיאול

Gyeongbokgung palace

הארמון נמצא במרכז סיאול וניתן להגיע אליו במטרו. הארמון מספר את הסיפור העתיק של ממלכת קוריאה. רגע לפני שיפן החלה במסע הכיבוש ההיסטורי שלה בממלכה הקוריאנית והחריבה כמעט את כולו. חלק מהארמון שוחזר ומוצגים בו חדרי המלך והמלכה. הארמון קסום ומומלץ בחום להגיע אליו וכמו כן מתאים גם להגעה עם ילדים. אם תגיעו אליו בסוף השבוע סביר להניח שתוכלו לראות המון קוריאנים בלבוש המסורתי שלהם מטיילים בארמון.

אגב, אם תגיעו לבושים בלבוש המסורתי הכניסה אל הארמון תהיה חינמית!
תוכלו למצוא בכל העיר חנויות שמשכירות את הבגדים המסורתיים לפי שעה.

Gwangjang Market

ללא ספק אטרקציה שלא ניתן לוותר עליה בביקור שלכם בסיאול. מדובר בשוק המרכזי של סיאול שתוכלו למצוא בו אין סוף דברים שונים ומשונים ובעיקר דוכני אוכל שמגישים את מיטב המנות מהמטבח המקומי.

השוק ענק ומקורה ולרוב מאוד סואן. מדובר בחוויה של פעם בחיים שבה תראו מלא סבתות קוריאניות מכינות קימצ׳י, דאמפלינגס בעבודת יד ועוד אינסוף דוכנים שמוכרים את המאכלים המקומיים של קוריאה.

שוק בסיאול

Nseol Tower

המגדל נמצא במרכז סיאול ותוכלו לראות ממנו את כל העיר. ניתן להגיע אליו במטרו ומשם בהליכה קצרה. בכניסה יחכה לכם רכבל שיקח אותכם לנקודת התצפית העליונה.
עדיין מומלץ לבוא עם נעליים נוחות, מכיוון שיש הליכה רגלית קצרה.

המקום מושלם למי שרוצה להצטלם למזכרת עם קו הרקיע של סיאול שאולי עלול לבלבל אתכם לרגע ולגרום לכם לחשוב שאתם בכלל בניו יורק.

Bukchon Hanok Village

ברחוב המקסים הזה תוכלו למצוא בתים עתיקים שנשתמרו מאות שנים שיגרמו לכם להרגיש את התרבות הקוריאנית במלואה. האטרקציה מאוד קצרה אבל שווה מאוד. תוכלו לראות ולהצטלם עם הבתים שנשארו ברחוב ולהרגיש לכמה רגעים קוריאנים בעצמכם.

הרחוב לא מאוד מוכר והאטרקציה הזו בדרך כלל לא תופיע ברשימות כאלה ואחרות של המלצות ברשת לגבי סיאול. אך עדיין אנחנו ממליצים לכם לא לוותר עליה, היא כאמור חינמית ומתאימה לטיול עם ילדים.

Nami Island

האי נאמי איילנד נמצא מחוץ לסיאול וההגעה אליו טיפה מורכבת אבל שווה לחלוטין. על מנת להגיע לשם תצטרכו לקחת רכבת ומונית קצרצרה של כמה דקות נסיעה. כשתגיעו לכניסה לאי, יהיו לפניכם שתי אופציות להיכנס לאי, בסירה או באומגה.

האומגה אורכת כדקה וחצי ומתאימה לחובבי האקסטרים למיניהם.

לאלו שזה פחות הכיוון שלהם, יש מעבורת שאורכת כ-10 דקות באגם מהמם. מיד לאחר מכן תגיעו לאי ותוכלו לטייל בו, לראות את בעלי החיים שגרים בו וחיים בו בחופשיות, שלווה והמון אושר.

איפה כדאי לישון בסיאול?

השכונה הכי מומלצת היא איטאוון (itawon) זה נחשב כרובע שבו יש הכי הרבה ״זרים״ ושם כולם מדברים באנגלית ולא תרגישו זרים כלל במדינה.

מקומות לינה מומלצים באיטאוון

בנוסף, בשכונה הזו תמצאו מלא מסעדות מקומיות שוות, חדרי קריורי, חיי לילה סוערים ואפילו רובע גאה.

קוסמטיקה קוריאנית

דרום קוריאה ידועה בכך שהיא מעצמת קוסמטיקה מספר אחד בעולם. הקוסמטיקה הקוריאנית מאוד מוכרת וכמעט בכל מדינה היום כבר יש סניפים שמוכרים את המוצרים שמיוצרים בדרום קוריאה. תוכלו למצוא בסיאול רובע שלם שמפוצץ בחנויות קוסמטיקה עם המוצרים הכי שווים ואיכותיים שיש בשליש מהמחיר שתמצאו בארץ או באירופה. לאלו שקוסמטיקה מדברת אליהם מומלץ להביא תיק נפרד למוצרים! כי תסמכו עלינו, לא תוכלו לחזור מהחנויות האלה בלי שקיות מפוצצות במוצרים ופיתוח קוסמטי שלא ידעתם שקיים.

לסיכום, במידה ואתם רוצים לטייל בקוריאה, אנחנו ממליצים לכם מכל הלב. זוהי מדינה מעניינת ומרגשת מכל כך הרבה בחינות, ככה שלא נותר לכם אלא להזמין את הכרטיס טיסה ולחקור אותה בעצמכם!

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים באתר?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן