ורשה עם ילדים – רעיונות לחופשה משפחתית בורשה

כיכר העיר העתיקה בורשה

ורשה עם ילדים – רעיונות לחופשה משפחתית בורשה

בשנים האחרונות ורשה תופסת תאוצה והופכת להיות יעד מבוקש באירופה. העיר מציעה חופשה זולה עם מגוון רחב של אטרקציות, היסטוריה מרתקת, אתרים מיוחדים ואופציות קולינריות מגוונות. אם אתם מתכננים לצאת לחופשה משפחתית בורשה, תוכלו למצוא מגוון אטרקציות, מוזיאונים ופעילויות שמתאימים מאוד לחופשה עם ילדים בורשה.

 ריכזנו עבורכם מגוון אטרקציות ופעילויות לחופשה משפחתית בורשה עם ילדים.

מרכז קופרניקוס למדע

מרכז קופרניקוס למדע זהו מוזיאון אינטראקטיבי, המציג שיכלולים מדעיים וחושף בפני המבקרים תופעות פיזיקליות מעניינות, בדרכים מקוריות. זהו בחירה נהדרת לבילוי עם ילדים בורשה ביום גשום.
אם אתם מטיילים בעונות התיירות מומלץ להזמין מקום מראש כיוון שייתכן ולא ישארו כרטיסים (מניסיון אישי).

איך מגיעים? מטרו, קו אדום M2 יורדים בתחנת Centrum Nauki Kopernik.

Cosmos Muzeum

תערוכות אינטראקטיביות במוזיאון עם אפקטים של אורות צבעוניים ומראות שיוצרים אשליות אופטיות. למעלה מ-50 אשליות מיוחדות ותערוכות דיגיטליות המיועדות לצילומים מגניבים.

חוויה קצרה מתאימה לשעות גשומות, מתאימה מאוד לילדים בכל הגילאים.

לחצו כאן לרכישת כרטיסים.

מוזיאון סלפי Selfie Museum Warsaw

במוזיאון תערוכות המשתמשות באשליות אופטיות שונות. כדי לעזור לכם להוציא תמונות טובות יש צוות מקצועי, שיסביר את הכללים לצילום בחדרים השונים – חדרי פרספקטיבה הפוכה או חדרים עם נושא. אפשר לבקש מצוות מוזיאון הסלפי שיעזור לך לשפר את התמונות שלך.

מפעל לסוכריות בעבודת יד Manufaktura Cukierków

במקום אפשר לצפות בתהליך הייצור ואפילו להתנסות בייצור סוכריות על מקל. ההדרכה היא בפולנית, אבל אפשר להבין את הפועלות רק מהתבוננות. פעילות קצרה של חצי שעה בסופה מקבלים את הסוכריה על מקל שהכינו ודיפלומה. מתאים לילדים קטנים – גילאי 6-10.
מומלץ להזמין מקום מראש באתר.

מפעל הסוכריות בורשה

פארק וואזיאנקי

אם מזג האוויר נעים בחוץ, תוכלו להעביר כמה שעות עם ילדים בפארק וואזיאנקי. פארק עירוני במרחק קצר ממרכז העיר ורשה עם שלל מוזיאונים שונים ומגוונים, מדשאות, אגם, ברווזים, ציפורים עם צבעים מיוחדים, סנאים ועוד. הכניסה לפארק היא בחינם, הכניסה לארמון שעל המים ולבית הלבן כרוכה בתשלום.

האטרקציה המרכזית עבור הבנות הייתה הסנאים אשר משוטטים בפארק ומחכים לאוכל מהמטיילים.

פארק המים Suntago

במרחק נסיעה קצר מורשה תוכלו להגיע לפארק המים המקורה הגדול באירופה בפולין. פארק המים סונטגו (Suntago) שנקרא גם PARK OF POLAND (הפארק של פולין), הוא פארק מים מקורה מאוד גדול שנפתח בשנת 2020 בפולין.  הפארק ממוקם במושצ'ונוב, כשעה נסיעה בורשה. הפארק מציע אטרקציות שמתאימות לילדים ומבוגרים כאחד. תוכלו למצוא בו מתחם מגלשות, בריכות חיצוניות מחוממות, בריכת גלים ואפילו מתחם מיוחד למבוגרים בלבד.

ממליצה להזמין מראש כרטיסי כניסה וכמו כן גם את ההסעה הלוך וחזור מהפארק.

נהר האתגר בפארק המים של פולין

פארק שעשועים Majaland Warsaw

ליד ורשה יש פארק שעשועים מקורה בשם Majaland Warsaw. בפארק תמצאו מגוון מתקני שעשועים ואפשר להעביר שם יופי של יום, בעיקר כשקר בחוץ. הדרך הכי טובה להגיע לשם היא בעזרת מונית או UBER (כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר). מתאים לילדים עד גיל 12-13.

חלק מהאטרקציות בפארק הן בפנים וחלק בחוץ (פתוחות רק בעונת הקיץ), כולל אזור מים עם מגלשות לילדים. האטרקציות המובילות כוללות את רכבת ההרים הוויקינגית, קרוסלת הפרפרים ו-Sky Fly.

אם יש אפשרות, עדיף להגיע באמצע שבוע. בסופי שבוע התורים למתקנים עלולים להיות ארוכים מאוד.

המלצות נוספות:

מלונות מומלצים למשפחות בורשה

מטיילים בורשה עם ילדים? ריכזנו עבורכם רשימה של מלונות מומלצים למשפחות. אם אתם רוצים לקרוא על השכונות השונות בורשה לחצו כאן לכתבה איפה לישון בורשה.

לפניכם מלונות מומלצים בלב ורשה למשפחות:

Royal Tulip Warsaw Apartments: מלון הדירות 'רויאל טוליפ ורשה' (Royal Tulip Warsaw Apartments) נמצא במרחק 10 דקות הליכה ממרכז העיר. החדרים מרווחים נעימים, נקיים וכוללים מטבחון מאובזר.
הדירות במלון יכולות להכיל עד 4 מבוגרים.
Holiday Inn Express: מלון ממוקם לא במרכז ורשה אבל מתחתו מרכז מסחרי סופר מרקט, חנויות ומסעדות וחיבור לרכבת תחתית. חדר האוכל מהמם והאוכל טעים, בקומה העליונה ביותר מסעדה שמשקיפה מהגג על כל האזור ומדי יום יש הפי האוור לאורחים.
החדרים מתאים לאירוח של עד 3 מבוגרים ו-3 ילדים.
Crowne Plaza: מלון בדירוג 4 כוכבים עם סאונה ומתקני שעשועים לילדים וילדות. מיקום מעולה – צמוד למלון יש תחנת מטרו, תחנות אוטובוס ותחנת רכבת קלה.
החדרים מתאים לאירוח של עד 4 מבוגרים ו-3 ילדים.
מלון מריוט ורשה: מלון מריוט ורשה הוא מלון בדירוג של 5 כוכבים הנמצא מול התחנה המרכזית בורשה. החדרים גדולים ומרווחים וכוללים מיני-בר וטלוויזיה.
החדרים מתאימים לאירוח של 3 מבוגרים או שני מבוגרים ושני ילדים.
נובוטל סנטרום: מלון נובוטל ורשה צנטרום (Novotel Warszawa Centrum) הינו מלון בדירוג של 4 כוכבים הממוקם במרכז ורשה.
החדרים במלון יכולים להכיל עד 2 מבוגרים ו-2 ילדים.


טיילתם בורשה עם ילדים? מוזמנים להוסיף בתגובות את החוויה שלכם.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כיכר העיר העתיקה בורשה

ערים נוספות בפולין

מדינות שכנות

גרמניה
צ'כיה
סלובקיה
אוקראינה
בלארוס
ליטא
רוסיה

המלצות חמות

מלון 5 כוכבים בלב ורשה: Mamaison Hotel Le Regina Warsaw
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנה.

מלון 5 כוכבים בלב קרקוב: Hotel Unicus Palace  
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנה.

רעיונות נוספים

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן