דרום אדום 2024

שמורת בתרונוח רוחמה

דרום אדום 2024

החל משבוע הבא, ולכל אורך חודש פברואר, דרום אדום יתקיים זו השנה ה-19. השנה הוא יהיה בסימן פריחה מחדש, והמילה פסטיבל הושמטה. באופן מרגש מאוד, חלק מאתרי התיירות באזור החליטו, באופן מבוקר ובתיאום מראש כמובן, לקיים את הפעילות שלהם בהיקפים מצומצמים וממוקדים. אתרי מורשת, תיירות חקלאית, אמנים, מוסיקאים וגם מקומות לאכול בהם כמו אירוח ביתי, מסעדות ובתי קפה ועגלות קפה. 

בסיוע ובחסות בנק הפועלים, הכניסה למרבית האתרים מסובסדת.

מרוץ הכלניות – דרום אדום

צעדת הכלניות של קק"ל תוקדש השנה לזכרו של אופיר ליבשטיין ז"ל, ראש מועצת שער הנגב ומייסד פסטיבל דרום אדום, שנפל בהגנה על ביתו, קיבוץ כפר עזה. הצעדה, שתתקיים ב-16.2, תצא מאזור אתר הראשונים בקיבוץ רוחמה, ומסלוליה, בני 3.5, 6.5 ו-10 ק"מ, יעברו בנוף הציורי של בתרונות רוחמה, לצד פריחה מרהיבה, נופים פתוחים ואתרים היסטוריים.

הצעדה השנה תהיה סגורה למוזמנים בלבד, אך מזמינים את אזרחי ישראל, וקהילות בכל העולם, ללבוש חולצה אדומה ולצעוד יחד באמצעות אפליקציה ייעודית שפותחה בשיתוף מיקרוסופט במיוחד לטובת הצעדה.

מסלולו של מרוץ הכלניות, שיתקיים בסימן השבת החטופים והנעדרים, ובשיתוף מטה משפחות החטופים והנעדרים, השתנה והוא הועבר מיער שוקדה לפארק גרר-שרשרת וסביבתו, אזור בעל ייחודיות נופית, עם מעיינות ופריחות לאורכו.

כלניות בבתרונות רוחמה

סיורי פריחה קק"ל

קק"ל יקיימו סיורים מודרכים, רגליים ורכובים, ביערות קק"ל ובאתרי הפריחה המזרחיים, בהרשמה מראש ובתשלום סמלי.

בין הסיורים:

  • מגבעת הכלניות אל יער ניר משה.
  • מפארק נחל גרר ליער שרשרת.
  • בתרונות רוחמה.
  • בשביל הזהב שביער להב.

דרום אדום MARKET

אירוע נוסף, בחסות בנק הפועלים, הוא "דרום אדום MARKET", בו יציעו אמני צפון הנגב את מוצריהם – חפצי נוי לבית ולגינה, כלי קרמיקה, תכשיטים, עבודות עץ, ביגוד אתני, סדנאות לילדים, וכמובן שמן זית משובח, זיתים דבש ומרקחות, ממאפים ומאכלים ביתיים, קינוחים ועוד. האירוע יתקיים בימים שישי ושבת, 23-24.2 בפארק תעשיות עידן הנגב.

מידע נוסף על רשימת הפעילויות והאירועים המתגבשת תעודכן כל העת באתר דרום אדום: https://www.habsor.co.il/

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים בבלוג?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם של הבלוג.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג טיולים צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

שתמיד נטייל,
שיר ים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שמורת בתרונוח רוחמה

לפי אזורים

חיפוש

חיפוש

חיפושים נפוצים

המלצות חמות

רעיונות נוספים

סופ"ש הקרוב

רוצים המלצות מה לעשות בשבת?

תוכן נוסף

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן