איפה לישון בקרקוב | מלונות מומלצים בקרקוב 2024

הרובע היהודי בקראקוב גרפיטי

איפה לישון בקרקוב | מלונות מומלצים בקרקוב 2024

מחפשים איפה לישון בקרקוב? המלצות על מלונות בקרקוב במיקומים מעולים, מקומות לינה ודירות למשפחות בקרקוב ומלונות בסמוך לשדה תעופה קרקוב באליצה.

איפה לישון בקרקוב?

המקום הכי מומלץ ללינה בקרקוב הוא סטארה מיאסטו, העיר העתיקה התוססת של קרקוב. אזור זה עמוס במסעדות פולניות מסורתיות, בבתי מלון ובחנויות לעתיקות ולמזכרות. הסטארה מיאסטו כולל את העיר העתיקה בתוך החומות, את גבעת ואוול ואת הרובעים קז'ימייז' וסטראדום. ככל שתבחרו מקום לינה קרוב לכיכר השוק המרכזית – תרגישו יותר קרובים למרכז העניינים.

כיכר העיק העתיקה בקרקוב

מלונות מומלצים בקרקוב

בקרקוב מעל ל-250 מלונות, ריכזנו עבורכם את הטובים ביותר ובמיקומים מעולים.

מלון פוד רוז’ה (Hotel Pod Różą) – מלון בתוך ארמון מתקופת הרנסנס

מלון בדירוג 4 כוכבים, שופץ לאחרונה וממוקם בארמון מתקופת הרנסנס בעיר העתיקה של קרקוב, ממש ליד כיכר השוק המרכזית. במרחק של 10 דקות הליכה מטירת וואוול המלכותית. זה המלון הוותיק ביותר בקרקוב, שאירח המון אורחים מפורסמים מאז המאה ה-17.

החדרים מעוצבים בסגנון מסורתי וכוללים חדר רחצה מפואר עם רצפות מחוממות ואביזרים איטלקיים.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון 'אוניקוס פאלאס' (Hotel Unicus Palace) – מלון עם בריכה מקורה בקרקוב

מלון בדירוג של 5 כוכבים ממוקם במרחק של 200 מ' משער סנט פלוריאן ובמרחק 300 מטרים מכיכר השוק המרכזית של קרקוב. במלון מסעדה, חניה פרטית (בתוספת תשלום), מרכז כושר, בריכה מקורה, מתחם ספא מפנק ובר. 

בכל החדרים יש שולחן עבודה, טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה פרטי, מצעים ומגבות. כל חדרי המלון ממוזגים וכוללים כספת.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון פרנצוסקי – מלון 4 כוכבים ליד כיכר השוק העתיקה 

מלון פרנצוסקי (Hotel Francuski) הינו מלון מומלץ בדירוג של 4 כוכבים. המלון ממוקם במרחק 400 מטרים מכיכר השוק המרכזית של קרקוב. במלון חדרים מעוצבים בסגנון ארט נובו עם אינטרנט חינם, אמצעים להכנת תה וקפה ומיני בר.

ניתן להוסיף לאירוח ארוחת בוקר.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מלון PURO Kazimierz – מלון מעוצב ברובע היהודי

רשת PURO הינה רשת מלונות פולנית עם סטנדרט אירוח גבוהה ומלונות מעוצבים. בקרקוב יש לרשת שני מלונות: PURO Kraków Stare Miasto ו-PURO Kraków Kazimierz. שניהם מקבלים ביקורות מעולות. המלון הזה שוכן ברובע Kazimierz, הרובע היהודי, אשר מהווה מקום משיכה לצעירים מקומיים ויש בו מגוון גדול של בתי קפה, ברים, מרתפי בירה וסצנת מוזיקה ואמנות תוססת. 

לחצו כאן למחירים והזמנות

Hotel Wielopole – מלון בדירוג 3 כוכבים במרכז העיר.

במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מכיכר השוק המרכזית של קרקוב.
החדרים מרוהטים בסגנון קלאסי, וכוללים מקרר, אמצעים להכנת תה / קפה וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.
המלון מציע ארוחת בוקר מדי יום.

לחצו כאן למחירים והזמנות

חזית של מלון מומלץ בקרקוב

מלונות למשפחות בקרקוב

מקומות לינה מסוימים ידידותיים יותר למשפחות מאחרים, במיוחד כשיש לכם ילדים קטנים. להלן המלצות למקומות לינה בסגנון דירה או למלונות יותר משפחתיים.

Crystal Suites Old Town: מלון קריסטל סוויטס נמצא במרחק הליכה קצר מהעיר העתיקה של קרקוב, ומציע דירות מרווחות ומעוצבות באופן ייחודי. הדירות בשירות עצמי וכוללות מטבחונים מאובזרים במלואם. יש דירות עם חדר שינה אחד, המתאימות לעד 4 אורחים ודירות עם שני חדרי שינה המתאימות לעד 6 אורחים.

Venetian House Market Square Aparthotel:  חדרים גדולים ונקיים, ממוקם בכיכר המרכזית קרוב להכל! צוות נעים, נקי ועם מטבח מאובזר היטב.

Novotel Krakow Centrum: מלון נובוטל קרקוב צנטרום (Novotel Kraków Centrum) נמצא במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מארמון ואוול המלכותי ומציע בריכת שחיה מקורה וסאונה. מלון מקסים למשפחות- אחלה ארוחת בוקר, חדרים מרווחים ונקיים.

מלונות בשדה התעופה של קרקוב

אם אתם נוחתים מאוחר או ממריאים מוקדם ומעדיפים להישאר לישון צמוד לשדה תעופה, יש לכם מספר מלונות במרחק הליכה מהטרמינל.

Hilton Garden Inn Krakow Airport: מלון הילטון גרדן אין קרקוב איירפורט (Hilton Garden Inn Krakow Airport) בדירוג 4 כוכבים, נהנה ממיקום נוח במרחק של 5 דקות הליכה בלבד מנמל התעופה קרקוב באליצה.

Hampton by Hilton Krakow Airport: המלון נמצא במרחק 10 דקות הליכה מהטרמינל. בנוסף הוא מציע אוטובוס הסעות חינם. ההסעות יוצאות כל היום, כל 30 דקות, תוכלו לשאול זמנים מדויקים בדלפק הקבלה במהלך ביצוע הצ'ק-אין. כמו כן, החל מהשעה 03:00 המלון מגיש מזנון ארוחת בוקר, כך שניתן יהיה לאכול ולשתות לפני הטיסה גם אם היא מוקדמת בבוקר. 

מפת מלונות בקרקוב

החדשות הטובות הן שמרכז קרקוב מאוד קומפקטי ורבות מהאטרקציות המרכזיות יהיו ניתנות להליכה מכל מלון בעיר העתיקה או בסביבתה. צירפנו עבורכם מפה עם כל המלונות ומקומות הלינה בקרקוב שתוכלו לראות את המרחק מכיכר העיר העתיקה.

Booking.com

עוד מידע על טיול בקרקוב באתר

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הרובע היהודי בקראקוב גרפיטי

ערים נוספות בפולין

מדינות שכנות

גרמניה
צ'כיה
סלובקיה
אוקראינה
בלארוס
ליטא
רוסיה

המלצות חמות

מלון 5 כוכבים בלב ורשה: Mamaison Hotel Le Regina Warsaw
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנה.

מלון 5 כוכבים בלב קרקוב: Hotel Unicus Palace  
לחצו כאן לפרטים נוספים והזמנה.

רעיונות נוספים

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן