מסלול טיול משפחתי במלטה – שבוע קייצי באי מלטה

מסלולי טיול במלטה בן שבוע באוגוסט 2022, בהרכב זוג עם 2 ילדות בנות 8 ו-7.

כתבה: Noa Luft Koteck

יום הנחיתה, שבת – הגעה מאוחרת מאוד בלילה (הטיסה כמובן נדחתה, כמו מרבית הטיסות בסוף אוגוסט) וכמה מזל שהזמנו לילה במלון ממש צמוד לשדה! לקחנו מונית שהזמנו באפליקציית bolt ותוך 8 דקות כבר נכנסו לחדר מעוצב, ממוזג ונקי במלון Talbot and Bons – Boutique Bed & Breakfast.

יום ראשון – בבוקר נהנינו מארוחת בוקר מגוונת והבנות אפילו השתכשכו בבריכה החמודה במלון, בזמן שהבנזוג קפץ לקחת משדה התעופה את הרכב ששכרנו מראש, מחברת AddCar – מומלצים מאוד.

טיפ מצוות צ'ק אין אאוט: הזמנת רכב שכור מראש מומלצת ותחסוך לכם התעסקות בטיול בהשוואת מחירים וחיפוש סוכנות השכרת רכב אמינה. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים דרך פאפם פאפם שזה מנוע חיפוש ישראלי שעוזר למצוא רכבים באתרי השכרה אמינים.
כתבנו מאמר שלם עם טיפים על השכרת רכב בחו"ל.

מהמלון יצאנו לאטרקציה הראשונה והקרובה: Playmobil-FunPark שהדהימה את הבנות והן שיחקו ללא הפסקה יותר משלוש שעות. אכלנו שם צהריים במזנון ורכשנו להן (במחיר מפתיע לטובה) ערכת פליימוביל, שהמשיכה להעסיק אותן בכל ימי הנופש. זה היה שיחוק לא צפוי!

משם נסענו לגולת הכותרת של הנופש ומה שעשה לנו את החופשה, חד משמעית – המלון!

מלון מומלץ למשפחות במלטה

Radisson Golden Sands Resort And Spa, Golden Bay, Malta

4 מסעדות שוות, בריכות, חוף ים חולי פרטי, חדרים משפחתיים גדולים ומאובזרים לחלוטין, נוף מהמם ומיקום מצוין. כמובן, עם חניה ופעילויות לילדים.

יום שני – בילוי במלון ואחה"צ קפיצה לבוג'יבה לאטרקציה השנייה: Malta National Aquarium שם הבנות נהנו ממש מהמיצגים וגם מגן השעשועים, שמשקיף על הים. ממליצה על הבאת פקקי פלסטיק מהארץ, כי על כל 10 מקבלים כרטיס חינם וזה נחמד.

ארוחת ערב אכלנו במסעדה המומלצת (עם הג'ימבורי) – Luzzu.

יום שלישי – הכפר של פופאי

בילוי של כמעט יום שלם במגה-אטרקציה השלישית לנופש: Popeye Village Malta. הגענו מוקדם לתפוס מיטות מוצלות (בלי זה הרבה פחות כיף שם, לדעתי). ביקרנו בביקתות השונות, עשינו את מסלול המתנפחים על הים ובילינו בבריכות, ובין לבין נחנו במיטות. לא ידענו שאין משם שיט כבר כמה שנים, אבל בקטנה. ארוחת הצהריים שם היתה מבאסת – תורים ארוכים ואוכל סתמי. שווה לדעת ולהתכונן לזה מראש.

אטרקציה יקרה, אז מי שמתכנן על ביקור קצר, זה פחות משתלם.

יום רביעי – נפתח באטרקציה הרביעית (והמעט מרוחקת, חצי שעה נסיעה): Blu Grotto, Malta. חנינו והלכנו מעט ברגל עד למקום שממנו יוצא השיט למערה הכחולה (8 יורו למבוגר ו- 4 יורו לילד). השיט קצר אבל ממצה וממש נכנס לתוך המערות השונות וכולל הסברים בסיסיים על מה שרואים. לנו זה היה בול.

ממליצה ממש להתקשר בבוקר לחברת השיט ולוודא שפתוחים, כי אם הים סוער הם לא מוציאים סיורים. לא צריך להזמין מראש.

משם המשכנו לעיר העתיקה והיפה – מדינה – הסתובבנו ברחובות הצרים והמוצלים ואכלנו צהריים במסעדה מצוינת Coogi's Restaurant, קינחנו בגלידה באחת מהגלידריות הרבות בעיר וחזרנו למלון.

יום חמישי – ביקור בוולטה

בילוי במלון. שכרנו סירת פדלים עם מגלשה ונהנו מהים המדהים ב- golden bay.

אחה"צ נסענו לוולטה והספקנו בדיוק לאטרקציה החמישית והאחרונה (שיוצאת לסיור האחרון בארבע): Malta Fun Train – רכבת קטנה שהסיעה אותנו בין האטרקציות המרכזיות בעיר. הסתובבנו ברחובות העיר, אבל היה חם מאוד ולמרות שממש רצינו להנות מערב בעיר, החלטנו לחזור למלון.

יום שישי – שבעים מאטרקציות, נהנו מבילוי במלון.

לקראת השקיעה נסענו לנקודת תצפית מהממת בין ה- goldan bay ל- miracle bay וישבנו, עם עוד הרבה חבר'ה, על המצוק וצפינו בשמש נעלמת בים.

שבת – חזרה לארץ בטיסת אחה"צ.

כמה דגשים חשובים לטיול משפחתי במלטה

1. את המלון הזמנו הרבה זמן מראש, כך שהצלחנו להשיג מחיר מצוין. ארוחת הבוקר כלולה (ונהדרת!) ואפשר להוסיף בתשלום ארוחת ערב וצהריים, מול המלון. אנחנו אהבנו את החירות לתכנן את הארוחות לפי האטרקציות ולא להיפך.

2. חבילת אינטרנט קנינו מראש מהארץ, כי ידענו שננחת בלילה ואם נצטרך תקשורת למוניות וכדומה, שלא נתחיל לחפש איפה לקנות סים. החלטה נבונה בדיעבד.

3. לא היינו מוותרים על רכב שכור – איפשר לנו להגיע לכל מקום ומתי שנוח לנו. בלי המתנה בחום ובלי הליכות ארוכות שלא לצורך.

4. אנחנו בחרנו לוותר על לא מעט דברים שעוד יש לראות במלטה, מתוך רצון למנן את האטרקציות ולהנות מהמלון ומתחושת הסתלבט של החופש.

לסיכום: נופש מושלם למשפחות – טיסות קצרות, נסיעות קצרות, מחירים נוחים, אטרקציות חמודות. מומלץ בחום!

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים באתר?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...