מלון גרנד קונטיננטל בוקרשט

מלון גרנד קונטיננטל בוקרשט

מלון גראנד קונטיננטל (Grand Hotel Continental) שוכן במיקום מרכזי ברחוב ויקטוריי (Victoriei) בלב בוקרשט. מלון בדירוג 5 כוכבים, הכולל שתי מסעדות מצוינות המציעות מגוון נרחב של מנות בלקניות, וכן מאכלים ממטבח רומני ובינלאומי. המלון מציע חדר כושר, מרכז בריאות וספא, בר וארוחת בוקר.

לחצו כאן למחירים והזמנות

הכניסה למלון גרנד קונטיננטל בוקרשט

מיקום המלון

מלון גרנד קונטיננטל בוקרשט ממוקם במרחק צעדים ספורים מהמוזיאון הלאומי לאמנות ובסמוך לאתנאום, תחנת המטרו Universitate ומרכז העסקים.

חדרי מלון מלון גרנד קונטיננטל בוקרשט

המלון ממוקם במבנה היסטורי בן מעל ל-200 שנה. במבנה 59 חדרים, המעוצבים עם פרטי ריהוט היוצרים תחושה ייחודית של ממלכה עתיקה. הריהוט נבחר בקפידה על ידי בתי המכירות הפומביות היוקרתיים ביותר באירופה.

חדרי סטנדרט: במלון 5 חדרי סטנדרט ליחיד, 21 חדרי סטנדרט זוגיים ו-9 חדרי סטנדרט טווין. בין השירותים שמציע חדרים מסוג זה תמצאו אזור מנוחה וכן שולחן משרדי, מיזוג אוויר, תה וקפה, כספת, מייבש שיער, אינטרנט אלחוטי חינם וכן מיני בר.

חדרי דלוקס: חדרים מסוג דלוקס מרווחים יותר מחדרי הסטנדרט. חדרים אלו מציעים אזור מנוחה, כמו גם שולחן עבודה, מיזוג אוויר, תה או קפה, כמו גם מיני בר ואינטרנט אלחוטי חינם, וחדר רחצה עם קירות זכוכית עם מקלחת או אמבטיה.

סוויטת גוניור: חדר מרווח מאוד בגודל של 46 מ"ר. הסוויטה ממוזגת וכוללת אינטרנט אלחוטי חינם, חדר שינה, סלון, שולחן עבודה, כספת, 2 טלוויזיות עם ערוצי לוויין וחדר רחצה צמוד עם אמבטיה.

סוויטת סניור: חדר ענקי בגודל 61 מ"ר. הסוויטה ממוזגת וכוללת את הנוף הכי יפה של רחוב Calea Victoriei, חדר שינה, סלון, טלוויזיה עם ערוצי כבלים, אינטרנט אלחוטי חינם, כספת, מיני בר, קומקום וחדר רחצה צמוד עם אמבטיה.

חוות דעת של אורחי המלון

חוות דעת של אורחים אמיתיים על האירוח במלון:

  • מלון בוטיק מפואר מאוד, 5 כוכבים, חדרים גדולים ונקיים, אוכל מעולה. יש מיקום פצצה, כל המסעדות ובתי הקפה קרובים מאוד (מרחק הליכה). צוות השירות מדהים, תמיד עוזר במה שצריך.
  • צריך להזהר באמבטיה הגבוהה. אבל חוץ מזה מיקום מעולה. ההרגשה שנמצאים בארמון. 

לחצו כאן למחירים והזמנות || לחצו כאן להשוואת מחירים

לרשת גרנד קונטיננטל מגוון מלונות ביעדים נוספים ברחבי רומניה כמו: סיביו, קונסטנצה, ארד, אוראדיאה, טרגו מורש, דרובטה-טורנו סברין וסוצ'אבה.

התארחתם באחד ממלונות הרשת? נשמח שתשתפו את החוויה שלכם בתגובות

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן