מלון וינה האוס איזי איירפורט בוקרשט

מלון וינה האוס איזי איירפורט בוקרשט

המלון וינה האוס איזי איירפורט בוקרשט (Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport) נמצא במרחק של כ-5 דקות נסיעה בלבד מנמל התעופה הבינלאומי הנרי קואנדה של בוקרשט. המלון מציע לאורחיו שירות הסעות בחינם לשדה תעופה. אורחי המלון יוכלו ליהנות מבר-מסעדה, ארוחת בוקר וחניה חופשית.

חדרי המלון כוללים בידוד אקוסטי, אביזרים להכנת תה וקפה, מיזוג אוויר וחדר רחצה פרטי ומודרני עם מוצרי טיפוח בחינם.

לחצו כאן למחירים והזמנות

מיקום המלון

המלון ממוקם במרחק של 15 דקות הליכה מהשדה תעופה. ההליכה אינה סימפטית כיוון שעוברת ליד כבישים מהירים. יש שירותי שאטלים ללא תוספת תשלום מהשדה תעופה למלון וחזרה בכל שעות היום (כל 45 דקות). תכתבו להם בהזמנה מתי אתם צפויים להגיע והשאטל מחכה לנוסעים מחוץ לטרמינל.

שימו לב, אין חנויות או מסעדות בקרבת המלון.
בלובי יש חנות בה תוכלו לרכוש נשנושים לאורך כל שעות היום.

חוות דעת על מלון וינה האוס איזי איירפורט בוקרשט

חוות דעת של אורחים ישראלים על המלון:

  • החדרים מרווחים ונקיים. הצוות של המלון היה אדיב וסייע לנו בכל מה שביקשנו.
  • שאטלים משדה התעופה למלון בחינם לאורך כל שעות היום. האירוח במלון מאוד נוח אם נוחתים מאוחר או ממריאים מוקדם. אנחנו נחתנו מאוחר. לא לקחנו רכב כי פחדנו לנסוע בלילה ונסענו עם השאטלים למלון. בדיעבד יש למלון חניון חינמי אז היינו מעדיפים לקחת את הרכב כבר בלילה ולנהוג למלון (5 דקות נסיעה).
  • נקי מאוד, מרווח, שקט ומבודד רעשים. החדר נעים, מקלחת גדולה. יש מיזוג וניתן לשלוט בטמפרטורה. יש קבלה 24/7 וכשביקשנו צ'ק אין מוקדם יותר אישרו לנו בלי בעיה. ביקשנו מיטת תינוק והפעם באמת שמו לנו, עם מגבת ושמיכה בשבילו (שימו לב שאתר של בוקינג רשום שאין אופציה למיטת תינוק).
    לא היה מקום בשאטל שרצינו לפנות בוקר אז הוציאו אחד במיוחד בשבילנו כי מיהרנו לטיסה חזרה.

לחצו כאן למחירים והזמנות

Picture of שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. בבלוג תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן