עזריאלי חיפה למען נחל סעדיה – כשקניון וטבע נפגשים

עין סעדיה

עזריאלי חיפה למען נחל סעדיה – כשקניון וטבע נפגשים

במטרה להעלות למודעות את סיפורו של נחל סעדיה בחיפה, תקיים קבוצת עזריאלי, בשיתוף החברה להגנת הטבע,  סדרת אירועים חינמיים, כשקניון וטבע נפגשים, פתוחים לקהל הרחב לאורך הנחל ובמקביל בקניון עזריאלי חיפה.

אירועי הפנינג הכקניון ונחל נפגשים

הפנינג בקניון בקניון קומה 1 (ליד קסטרו)

במסגרת ההפנינג תוצג בקניון עזריאלי חיפה תערוכה החושפת את עושרו, יופיו ומורכבותו של נחל סעדיה ובמקביל, יפעלו בקניון עמדות הסברה ופעילות עם מדריכי החברה להגנת הטבע, על מנת לחשוף לציבור את ההיסטוריה העשירה והמגוון הביולוגי.

בוויז: "קניון חיפה"

מתי?
10.7 | 17:00-19:00
24.7 | 17:00-19:00

הפנינג שבת בנחל

בואו ליהנות משבת של כיף כל המשפחה:

  • סיורים מודרכים- צפרות, מגוון ביולוגי, אופניים ומשחק בלשי
  • מתחם יצירה- יצירות לילדים בנושאי קיימות
  • מתחם גוף-נחל-נפש – פילאטיס, יוגה מיינדפולנס
  • מתחם הרצאות TED
  • תחנות הסברה ומידע על הנחל והסביבה
  • אקטיביזם מנקים את הנחל

בוויז: "מרכז בקרה מנהרות הכרמל" (לחצו כאן למיקום)

מתי?
22.7 | 9:00-14:00
05.08 | 9:00-14:00

מה הסיפור של נחל סעדיה?

נחל סעדיה, הינו אחד מיובליו של הקישון ונחשב לאחד מאוצרותיה הטבעיים של חיפה. הנחל, גדותיו והשטחים סביבו מקיימים מערכות אקולוגיות איכותיות ועתירות מיני חי וצומח. עקב הזנחה רבת שנים הנחל נמצא במצב קשה, אך כזה הניתן לשיקום ולהחזירו לקהילה, לאדם ולטבע.

עין סעדיה

לחצו כאן למעיינות נוספים בחיפה והסביבה

קבוצת עזריאלי בשיתוף פעולה עם החברה להגנת הטבע יקיימו סדרת אירועי הפנינג חינמיים לציבור הרחב, בנושאי קיימות, טבע וסביבה, כחלק ממהלך שיקום הנחל להנאת הציבור. שיתוף פעולה זה בין קבוצת עזריאלי לחברה להגנת הטבע הינו המשך ישיר לתרומתה של הקבוצה עבור פרויקט "מרימים לישראל נקייה" של החברה.

פרויקט נחל סעדיה הנו חלק מתוכנית האחריות התאגידית של הקבוצה נגזר מהחזון: בונים את הארץ ושומרים על הסביבה. קבוצת עזריאלי מקדמת תהליכים של אחריות סביבתית בבנייה ירוקה, בתפעול מקיים של נכסיה בהתאם לתקנים המחמירים בעולם וכן באמצעות פרויקטים המשלבים את הקהילה למען השמירה על הסביבה והטבע במדינת ישראל.

מקבוצת עזריאלי נמסר: "תפיסת האחריות התאגידית מלווה אותנו בכל היבטי פעילותינו", נמסר מקבוצת עזריאלי. "בתכנון וניהול עירוני באופן בר קיימא, זאת על מנת לצמצם את טביעת הרגל האקולוגית תוך חיבור עם הקהילה ולשם כך משקיעים משאבים רבים. החזון הוא של מחויבות לבניית הארץ ותפעול הנכסים תוך שמירה על הסביבה. אנו מזמינים את הציבור הרחב להצטרף אלינו, לפעילות חברתית של עשייה ושמירה על הנחל!"

מהלך זה הוא רק אחד מתוך מגוון פרויקטים שמובילה הקבוצה במטרה לצמצם את טביעת הרגל האקולוגית בכל נכסיה. הקבוצה מקיימת מיזם חלוצי ורחב היקף בתחום הפחתת האשפה להטמנה בו הגדירה קבוצת עזריאלי יעד שאפתני לפיו האשפה הנשלחת להטמנה בנכסי הקבוצה תצומצם ב-50% עד 2025. בתום שנתיים, ניתן להגיד בסיפוק כי הקבוצה מתקדמת בצעדי ענק לקראת הגשמת היעד.

אז נראה אתם בהפנינג כשקניון וטבע נפגשים?

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים בבלוג?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם של הבלוג.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג טיולים צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

שתמיד נטייל,
שיר ים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עין סעדיה

לפי אזורים

חיפוש

חיפוש

חיפושים נפוצים

המלצות חמות

רעיונות נוספים

סופ"ש הקרוב

רוצים המלצות מה לעשות בשבת?

תוכן נוסף

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן