כל האירועים והפעילויות למשפחות בחגי תשרי 2023

סיור בערד

כל האירועים והפעילויות למשפחות בחגי תשרי 2023

במיוחד עבורכם ריכזתי את כל הפעילות למשפחות שמתקיימות בחגי תשרי: ראש השנה וסוכות. 

ממליצה להזמין מקום לאירועים ולפעילויות מראש!

סיור סגווי תצפית ארמון הנציב

באיזה אזור בארץ אתה מתכנן לטייל?

אירועי חגי תשרי 2023 בדרום

חגיגה של חקלאות מדברית בפתחת ניצנה

פסטיבל משקים פתוחים ע"ש שמוליק ריפמן ז"ל בפתחת ניצנה. תוכלו לטעום את תוצרתם המשובחת, להשתתף בסדנאות ובסיורים, לטייל בנופים הייחודיים, לשמוע סיפורים מפתיעים ,לגלות את סודות המדבר הנסתר ולהנות ממגוון אפשרויות הלינה באיזור, החל מחאנים וחניוני לילה עד לצימרים מפנקים. בכל יום החל מהשעה 17:00 תהנו מפעילויות שקיעה הכוללות סיורי שקיעה, מופעים, עקרבים וכוכבים, ועוד.תוכלו לטעום את תוצרתם המשובחת, להשתתף בסדנאות ובסיורים, לטייל בנופים הייחודיים, לשמוע סיפורים מפתיעים ,לגלות את סודות המדבר הנסתר ולהנות ממגוון אפשרויות הלינה באיזור, החל מחאנים וחניוני לילה עד לצימרים מפנקים. בכל יום החל מהשעה 17:00 תהנו מפעילויות שקיעה הכוללות סיורי שקיעה, מופעים, עקרבים וכוכבים, ועוד.

09:00-16:00 –  מסלולים יומיים בעלות של 60 ₪ למשתתף הכולל 3 תחנות (משפחות של 5 נפשות ומעלה בעלות 240 ₪ למסלול)

מסלול חקלאות שורשית (שירת המדבר, משק ניצנה, מרעה צאן)

סיור בחוות שירת המדבר – סיור בו תצללו לעולם צמחי מרפא ותבלין, תלמדו כיצד ניתן להשתמש בצמחים מוכרים יותר ופחות בחיי היומיום, איך להכין מיצויים ועוד. הסיור מודרך על ידי גולן כהן, הרבליסט קליני ומייסד חוות "שירת המדבר". 

סיור במשק ניצנה – סיור חוויתי בניחוח חינוכי שמועבר על ידי השינשינים בניצנה שהוכשרו כמדריכי טיולים המתעסקים בחינוך מאתגר באופן יומיומי. המשק החקלאי בניצנה הינו אחד מבין מיזמיה של הקהילה החינוכית ניצנה, המקיימת חיבורים בין קבוצות שונות בחברה הישראלית. בסיור תשמעו את סיפורו המרתק של המשק, תבקרו בחממות ובגן הירק ותטעמו מתוצרת המשק.

מרעה צאן- משפחת אלמוסנינו מזמינים אתכם להצטרף אליהם לחוויה יחודית שבה יספרו את סיפורם, סיפור שהתחיל מחלום לגדל כבשים. חלום שהביא אותם לגור במדבר. תפגשו תחילה לשתות תה מהמדורה שם תעבר  תדריך קצר ותוציאו את העדר למרעה

מסלול החממה הטעימה  (משק שלום, משק לוי, משק מוניץ,)

מסיק וכבישת זיתים במשק שלום – מפגש עם אורן ורויטל, מחלוצי החקלאות המדברית בניצנה, שייקח אתכם לכרם הזיתים הנטוע בדיונות החול של באר מילכה, ולחוויה של יצירה טעימה שתוכלו לקחת הביתה. בסדנה תלמדו את המתכון הסודי של רויטל לזיתים כבושים מעולים, ותגלו סיפור מרתק על ההתיישבות בפתחת ניצנה, וההפיכה של "השממה" למקור חיים.

סיור במשק לוי – עגבניות השרי הן המלכות של פתחת ניצנה ובמשק לוי זהו עסק משפחתי. בסיור תבקרו בחממות, תכירו את סוד ההצלחה של העגבניות הגדלות במקום הכי לא צפוי בארץ, ותטעמו את "הסוכריות" האדומות הנחשקות, שמעוררים זיכרון נוסטלגי של העגבניות "של פעם".

סיור במשק מוניץ –  סיור טרופי ומיוחד שיעבירו רן ומאיה מוניץ, שעזבו משרות ניהול נחשקות והחליטו לנהל את משק מוניץ- משק חקלאי בבקדש ברנע. הם יספרו אודות לול החופש שבנו, על גידול עגבניות השרי בתחילת הדרך והחיפוש אחר ענפי חקלאות נוספים שיכולים להתאים לאזור. על מטע המנגו והליצ'י שלהם והאננס הטרופי בלב מדבר.

מסלול יין מהמדבר (משק שפע ישראל, שלום, תושיה)

סיור במשק תושיה- הסיור יחשוף בפניכם סיפור משפחתי ייחודי ומרגש שיוביל את המבקרים מהמועדונים המפורסמים של חיי הלילה התל אביביים, להקמת משק חקלאי אורגני חינוכי ושומר שמיטה במדבר שעל גבול מצרים. בסיפור ציוני במיוחד, תטיילו בין כרמי גפנים וזיתים ובבוסתני פרי עשירים. כאן משפחת תושיה החליטה להקים את חייהם, ואת היקב המבוסס על גפנים שגדלים בדיוניות חול, ואת היין והתירוש שהם מייצרים תוכלו לטעום ולרכוש במהלך הביקור.   

סיור במשק כרמי שלום- אורן שלום, ממקימי הישוב באר מילכה וחלוץ גידול גפני היין במדבר יקח אתכם לסיור חוויתי מודרך ומעמיק שמספר את סיפור ההתיישבות בפתחת ניצנה. בסיור תשמעו כיצד הפכו בני המקום את "השממה" למקור חיים, וגם על ההתמודדות של תושבי הפתחה מול אתגרי האזור וסיפור על חדשנות אל מול מציאות ביטחונית מורכבת.

משק שפע ישראל- סיור מודרך על ידי בועז ורינה אל עולם היין הטבעי והכמרים הביו-דינאמיים, אל נפלאות החקלאות המודרנית, והחיים במדבר הסיור כולל טעימות יין בוטיק איכותי של המשק, המתמחה בהכנת יין מענבים הגדלים בכרם ביו-דינאמי ייחודי, על דיונות החול של באר מילכה..

פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב

אמני קרקס בינלאומיים, פסלים שמתעוררים לחיים, אקרובטים וליצנים, תיאטרון בובות, מופעי תיאטרון רחוב, סדנאות לכל המשפחה מוזיקה חיה, שחקנים מסתובבים בין הקהל ועוד

הפסטיבל הכי שמח וצבעוני בארץ חוזר לאילת בחול המועד סוכות. תאגיד התיירות העירוני של אילת חוגג את פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, שיהפוך את טיילת העיר לחוויה שלא כדאי להחמיץ.
במשך 3 ימים יבואו אל הטיילת האילתית הכישרונות הגדולים והססגוניים ביותר: אמני קרקס, מופעי אקרובטיקה, פסלים חיים ודמויות פנטסטיות, שיפעילו את ההולכים בטיילת באינטראקציה שירה ובריקודים.
בין המופעים הבולטים השנה ניתן למצוא את המופע נע ונד של גלעד שבתאי, ישראלי שחי בגרמניה, שאחרי מסע נדודים באירופה מגיעה לישראל עם מופע ליצנות בשילוב טכניקה קרקסית, קטעי קומדיה ואילתור.
BANOT הוא מופע מוזיקלי סוחף, הכולל ארבע נגניות ייחודיות. מתופים ועד כלי נשיפה, בעיבודים מקוריים ומפתיעים לשירים העכשוויים האהובים ביותר. במופע החוויה האתנית מקדשים את המסורת, המנהגים ואורחות החיים במגוון עדות ישראל באמצעות תיאטרון, זמר ומחול, עם 50 שחקנים, זמרים ורקדנים מתנדבים אוהבי במה ואדם, בגילאי 8-80. עוד מופעים מיוחדים בפסטיבל הם "שני טיפוסים" – מופע קרקס ללא מילים. "מקסיקולוס" – סיפורם של שלישיית מריאצ'י, בשילוב נגינה חיה ג'אגלינג ואקרבוקטיקה ועוד.
בפסטיבל תחכה לכם גם סדנת "דראמס אלייב" – סדנה אנרגטית ומלהיבה בליווי מוסיקה קצבית וסוחפת, שבה המשתתפים מתופפים על כדורים ענקיים באמצעות מקלות תיפוף מעץ בתנועות תיפוף ובתנועה מתמדת של הגוף, באווירת מסיבה כיפית ומהנה.
ולכל אורך הטיילת תוכלו לפגוש מופעי תיאטרון בובות מרהיבים, עם ההצגות של זהבה ושלושת הדובים וסינדרלה. פסלים חיים כמו נשות ענק, טלס ואפרודיטה, מגוון פסלים חיים של ציידת פרפרים, נגן אקורדיון, מוכרת בשוק ועוד, מריונטות צבעוניות מהלכות ועוד המון.
גם הגזרה המקומית תקבל בולטות עם מופע רחוב מרהיב של נדין האילתית, שתדהים את הקהל במסע לוליינות אווירי.
פסטיבל אילת לתיאטרון רחוב, טיילת אילת, מרחבת בית הגשר ועד טיילת הרודס
חול המועד סוכות, 5-7 באוקטובר 2023, 11:00-15:00
הכניסה חופשית!

קרדיט צילום: הדר יעקוב

אירועי חגי תשרי 2023 במרכז

סיורי צפרות בפארק אריאל שרון

בפארק אריאל שרון ייערכו סיורים למשפחות במתחם ההר, מנקודת מבטן של הציפורים בפארק, תוך הכרות עם סיפור המהפך שעבר הר הפסולת ממפגע תברואתי לפארק ירוק.
לכל ילד תינתן משקפת מתקפלת ומגדיר ציפורים להכנה עצמית. 

עלות: 40 ש"ח למשתתף.
יש להזמין מראש באתר.

אגם בפארק אריאל שרון

סיורים מודרכים בשביל החלב

במהלך חוה"מ סוכות יתקיימו בקיבוץ צרעה סיורים לכל המשפחה באחת הרפתות הגדולות הארץ. הסיורים יועברו על ידי מורה הדרך הוותיק מעוז חביב שיציע פעילות מרתקת לכל המשפחה, ביקור וסיור לימודי בו תלמדו על חייהן של הפרות והעגלים, תבקרו ברפת וב-"גן הילדים", תלמדו על תהליך החליבה ותכירו את הפרה הישראלית שנחשבת "למלכת" הפרות בעולם.

איפה: קיבוץ צרעה.
מתי: 1-6.10 בשעות 10:00-11:30 ובשעה 16:00.
עלות סיור: 50 ₪ למשתתף.
גיל: מיועד לכל המשפחה- מגיל 3 ומעלה.
להזמנת סיור: יש להתקשר לפחות יום מראש למעוז חביב, מורה דרך, 0547791126

אירועי חגי תשרי 2023 בצפון

פסטיבל עץ הזית של ארגון השומר החדש

הפסטיבל המסורתי יתקיים זו השנה ה-8, בכרם הזיתים ביער אליקים בימים שני-רביעי, 2-4 באוקטובר, חול המועד סוכות.

הפסטיבל יכלול סיור הליכה חוויתי- שורשי ישראלי לכל המשפחה במסלול מעגלי, המשלב חידות ומשחקים ובמהלכו יזכו הילדים ללמוד על גידולו ואופיו של עץ הזית. אורך המסלול קילומטר וחצי בדרגת קושי בינונית ואינו מתאים לעגלות. כמו כן, משתתפי הפסטיבל יהנו ממתחם מרכזי הכולל פעיליות יצירה מהטבע ומתחמי הפעלה מגוונים לילדים. בימי הפסטיבל, יוכלו המשתתפים לקחת חלק בעבודה חקלאית מודרכת על ידי אנשי השומר החדש, שתהווה עבורם חוויה בלתי נשכחת של חיבור לאדמה, לערכים הציוניים ולמורשת.

הכניסה לפסטיבל כרוכה בתשלום סמלי מראש של 20 ש"ח למשתתף מגיל 3, ומותנית בהרשמה מראש. במקום תהיה חניה גדולה לרווחת המשתתפים. 

פרטים אודות הפסטיבל

מיקום: כרם הזיתים ביער אליקים
הוראות הגעה: יש לשים בוויז: "חניון שער הכרמל" , לאחר מכן הכוונת שילוט.
מועדים: 2.10.23 14:00-18:00
3-4.10.23 09:00-11:00, 11:00-13:00, 13:00-16:00
חניה: מוסדרת ללא תשלום
כניסה: 20 ש"ח למשתתף מגיל 3, ומותנית בהרשמה מראש באתר

סיור סליחות ועוד: להכיר, לחוות ולהתרגש בצפת

נספוג את האווירה הקסומה בסמטאות צפת. נרגיש את הקשר הישיר של עיר הקודש צפת עם עיר הקודש ירושלים והציפייה לגאולה.

ברוח ימי הרחמים וסליחות נבקר בבית הכנסת של אנוסי ספרד שביקשו לחזור בתשובה ונבין איך חכמי צפת ניסו למצוא תיקון לקושי שלהם. נלמד את משמעות הסמלים בעיצוב ארון הקודש ונחקור את רזי האדריכלות הקבלית ומה הקשר לחג הגאולה. נשמע איך גדול הדור כתב ספר הלכה במטרה לאחד תחתיו את כל הקהילות כולם להלכה אחת מאוחדת. נחשף לטראומה של רעש האדמה הנורא של צפת והניסים שבצילו.

הסיור כולל: 

  • סיור מודרך באורך כשעתיים.
  • ביקור בבתי כנסת חשובים בעיר.
  • היכרות עם אתרי הקודש של צפת. 

לחצו כאן לתאריכים והזמנות.

גן לאומי בית שערים – שערי סליחה

לקראת חודש אלול, הוא חודש הסליחות והרחמים, צאו איתנו לסיור מיוחד בגן הלאומי בית שערים.
בסיור נתוודע לעיר בית שערים של ימי המשנה והתלמוד ונדון בשאלות:

–          מהי מהות הסליחה ועל מי האחריות לסלוח?

–          מה דרש רבי יהודה הנשיא על חטאי הגוף והנשמה?

–          במה חטאו תלמידיו של רבי ומדוע לא סלחו זה לזה?

–          כיצד נקשר המקום בסליחה ונקמת דם?

הסיור יתקיים בשעות אחה"צ הנעימות באתר המרתק בית שערים.

היכן: גן לאומי בית שערים

מתי: בימי חמישי 7.9, 14.9 בשעות 19:00-17:00. וביום שישי 22.9 בשעה 10:00

יש להגיע עד רבע שעה לפני תחילת הסיור.

הרשמה ותשלום באיוונטבאז בקישורhttps://eventbuzz.co.il/lp/event/selichot  

בתשלום

הפעילות מותנית בתנאי מזג האוויר

גן השלושה – אתר חומה ומגדל, חוויה לכל המשפחה

 סיור מודרך הכולל פעילות חווייתית מימי החלוצים וביקור במיצג מסע העלייה אל הקרקע בכל סופ"ש במהלך ספטמבר ללא תשלום! הפעילות הינה חלק ממיזם "שישי שבת ישראלי" של משרד מורשת והמועצה לשימור אתרים.

חשוב – ההדרכה והכניסה לאתר המורשת ללא תשלום, אך אינו כולל בילוי בגן השלושה.

מספר המקומות מוגבל, על כן מומלץ להירשם מראש כדי להבטיח את מקומכם

היכן: גן לאומי גן השלושה, אתר חומה ומגדל.

מתי: בימי שישי בספטמבר בשעות 11:00, 12:00 ובימי שבת בחודש ספטמבר בשעות 11:00, 12:00, 13:00  

להרשמה לחצו כאן

לפרטים: 04-6581017 , homa@gan3.co.il

חשוב – ההדרכה והכניסה לאתר המורשת ללא תשלום אך ברישום מראש, ואינו כולל בילוי בגן השלושה.

חוגגים סוכות עם זמן גליל מערבי

המון פעילויות לכל המשפחה מחכות בסוכות בגליל המערבי: סדנאות אפייה או יצירה, טיול משפחות בשביל החרובים ואפילו לומדים איך ליצור ולטפל בגינת ירק ביתית.

סדנת אפייה להורה וילד אצל עדוש

סדנת אפייה להורה וילד שמתקיימת בביתה של עדוש שבקיבוץ בית העמק שבגליל מערבי, ליד מטעי אבוקדו. סדנה חווייתית מלאה בעשייה ועבודה עם מגוון בצקים ושיטות שונות של עבודה.

בסדנה מכינים יחד חלת קונספט יפיפיה כולל למידה של הכנת החלה המושלמת וטיפים ליצירתה, שבלולי פיצה מכוסמין מלא עם רוטב עגבניות וגבנ"צ ותוספות, מקלות פרמזן ועוגת רוגעלך שוקולד משגעת.

כל ילד יצא עם מארז של כל התוצרים שהכנו וחבורת מתכונים.

מתי? יום ראשון ושני | 1,2.10| 9:00-12:00
איפה? קיבוץ בית העמק
מחיר: 350 ₪ להורה וילד.
טלפון: 072-3941119

סדנת פיסול חופשי לכל המשפחה בחימר בסטודיו של יעל נתנאל

סדנה מהנה ומגבשת בסטודיו הקסום והמואר "יעל-פיסול בחימר" בקיבוץ כפר מסריק.

חוויית פיסול משמחת שהיא כולה משחק מהנה ומגבש שיש בו הרבה צחוק, הקשבה, קרבה וכיף. הסדנה היא חוויה שמתאימה לכל גיל בה יש מקום לביטוי יצירתי של כל אחד בנפרד.

כל משתתף יפסל פסל ייחודי לבחירתו. ניתן ליצור שלטים, פסלים, כלים, חיות וכ"ו וכל זה ובלווי צמוד ומקצועי שיאפשר לכל ילד להביא עצמו לידי ביטוי. *אין צורך בניסיון קודם

מתי? יום ראשון | 1.10 | 10:00-11:30,
איפה? קיבוץ כפר מסריק ("יעל פיסול בחימר" בוויז)
מחיר? 85 ₪ למשתתף.
גילים: מגיל 5 ומעלה
טלפון:  072-3941136

משפחה בצבע

מול נוף קסום בגליל המערבי מחכה חוויה מיוחדת מעצימה ומכוונת דרך מתאימה. חוויה בה מגלים דרך הצבע את העוצמות והמתנות שבכם וגם את מה שמחבר ביניכם. המפגש כולל קבלת פנים קלה (בסוכה), בחירת צבעים אישית, צפייה בסרטון הסברה וכמובן הסבר על משמעות הצבעים שבחרתם, דרכם תגלו את הפוטנציאל מלידה. בתהליך מרגש ומפתיע, רואים כיצד החיבורים בין בני המשפחה באים לידי ביטוי בבחירות הדומות של הצבעים.

מתי? יום ראשון ורביעי| 1,4,10| 12:00-14:00 ניתן להזמין גם בימי חוה"מ האחרים ובשעות אחרות בתיאום.
איפה? דרך הצבע בגליל בשלומי
מחיר? 750 ₪ עד 5 אנשים, 1,000 ₪ עד 10 משתתפים, 1,500 ₪ עד 20 משתתפים
גילים: 10 ומעלה
טלפון :072-3941123

טיול משפחות מתוק בשביל החרובים עם מורה הדרך אופק רון כרמל

טיול מתוק וחוויתי במיוחד לכל המשפחה עם מורה הדרך אופק רון כרמל.

נתחיל בטיול הליכה קליל ביער בעקבות "הזהב השחור" – הוא החרוב-פרי ארץ ישראלי משובח בעל טעם מופלא וסגולות מרפא מרשימות. נלך במסלול הליכה יפה בלב היער עם נוף קסום ואוויר של סתיו, נלקט את חרובי סוף העונה, נכיר סיפורים ואגדות, נכין ביחד מדורה ועליה מגוון מעדני חרובים כמו שוקו חרובים, קפה חרובים, פיתות חרובים, קריספי-חרוב ועוד.

מתי?  יום רביעי | 4.10| 9:00-13:00
איפה? יער ציפורי (מיקום מדויק ישלח לנרשמים)
מחיר: 70 ₪ לאדם מגיל 4 (כולל מסלול הליכה מודרך, מדורה, וטעימות מתוקות לכל המשפחה)
גילים: 4 ומעלה
טלפון:  072-3971192

סדנת פרחים ופטישים לכל המשפחה HAPA ZOME אצל חסי נוה

חוויה עליזה, פרחונית ומלאת שמחת חיים וצבע שמתאימה כמעט לכל גיל. טכניקה יפנית עתיקה בשם HAPA ZOME  בה מעבירים בקלות ובהנאה צורה וצבע מהצמח לנייר ובד.

בתחילת המפגש חסי תספר קצת על הצבע הסודי שמסתתר בעלים ובפרחים ועל האפשרויות להעביר גוונים וצבעים מהצומח אל מצע טבעי, כמה מילות הסבר והדרכה  ונעבור לעשייה וליצירה עצמה. על השולחן יחכו מגוון עשיר של צמחים להתנסות בהם וכולם מוזמנים ליהנות, להשתעשע וליצור ביחד בד מודפס. את הבד המודפס שייצרתם נהפוך למתנה אמנותית קטנה ומיוחדת – שקיק בד מודפס בצמחים מלא בפתיתי סבון ריחני.

הסדנה מתאימה למשפחות וחברים מגיל 7 ועד 80. 

מתי? יום רביעי | 4.10 | 10:00-11:30
איפה?  סטודיו חסי נוה, בוסתן הגליל
מחיר: 120 ₪ לאדם
גילים: החל מגיל 7
טלפון: 072-3971218

סדנת מעמולים משפחתית עם נוהאד ביסאן בישוב הדרוזי ג'ת

לחגוג את חג הסוכות עם סדנה מתוקה באירוח ביתי מול נוף מקסים, ישירות מהמטבח הדרוזי של נוהאב ביסאן מ" sweet moments.

נפגוש את נוהאד בביתה בישוב הדרוזי השקט ג'ת, נהנה מקבלת פנים עם הסיפור של נוהאד, נשמע קצת על העדה הדרוזית ועל הכפר, בסדנה נצלול ביחד לעולם  המעמולים בה נכיר סודות האפייה ,נלוש, נערבב ביחד, נצבוט את הבצק ונקשט. נלמד להבין מילוי מיוחד למעמולים שמכיל צנוברים ותמרים, נטעם ונכיר תבלינים מהמטבח הדרוזי שנכנסים למילוי המעמולים ובסיום הסדנה נקבל קופסה של מעמולים ממעשי ידיכם .

מתי? יום שישי| 6.10| 10:00-13:00
איפה? Sweet moments, ג'ת
מחיר: 120 ₪ לאדם, מחיר ילד: גילאי 3-15  -80 ₪.
גילים: 3 ומעלה
טלפון: 072-3941138

אירוע סוכות בטבע לכל המשפחה בחוות לקט.

חוות לקט היא משתלה אורגנית וחווה אקולוגית ביישוב יעד שבמשגב, ובסוכות תחגוג אירוע שכולו חוויה ויצירה בטבע.  בעלי החווה, בני הזוג עדי ועידן קמינסקי מזמינים להתאהב בטבע , ביצירה ובאדמה.

נתחיל בפינות יצירה בהן נקשט עציץ בפסיפס, נשתול ירק של העונה ונצייר על אבנים במרחב קסום ירוק וטבעי.

מבקרים במתחם תרנגולי החופש, בפינת הקומפוסא, מצפים בחלת דבש ולומדים על עולם הדבורים ומשם ממשיכים לגינת הירק בה מכירים את עקרונות הגידול בגינת הירק.

מתי? יום שבת| 7.10| 10:00-12:00
איפה? חוות לקט, יעד
מחיר: 45 ₪ לילד ו-15 ₪ למבוגר.
גילים: 3 ומעלה
טלפון:  072-3941103

פרטים מלאים על כל האירועים ניתן למצוא באתר עמותת זמן גליל מערבי

אירועי חגי תשרי 2023 בירושלים

סליחות וחצרות בעיר העתיקה: סיור סליחות מזוית אחרת

רוצים לחוות סיור סליחות לא שיגרתי שנוגע בחצרות הישוב הישן והר ציון?

סיור סליחות לא שגרתי בפינות הקטנות של ירושלים העתיקה, ביקור בחצרות היישוב הישן של ירושלים העתיקה, ביקור בקבר דוד המלך בהר ציון.
אמירת פיוטי סליחות בכל תחנה מתחנות הסיור. בסיור עליה לתצפיות מיוחדות על העיר העתיקה. 
את הסיור מסיימים ברחבת הכותל.

לחצו כאן לתאריכים והזמנות.

הכנסיה האיתיופית בעיר העתיקה בירושלים

המידע בכתבה הוא תוכן שסיפקו נותני השירות השונים וחברות היחץ.
יש לכם אירוע לכבוד חגי תשרי שפתוח לקהל הרחב? כתבו לי.

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים בבלוג?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם של הבלוג.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג טיולים צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

שתמיד נטייל,
שיר ים

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סיור בערד

לפי אזורים

חיפוש

חיפוש

חיפושים נפוצים

המלצות חמות

רעיונות נוספים

סופ"ש הקרוב

רוצים המלצות מה לעשות בשבת?

תוכן נוסף

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן