איפה לראות שלג בארץ השבוע?

טיול שלג בבולגריה

איפה לראות שלג בארץ השבוע?

לפי התחזית שפורסמה היום, בשעה טובה השבוע השלג לא ירד רק בחרמון. השלג ירד גם בצפון רמת הגולן: עין זיוון, מרום גולן וקיבוץ אורטל. השלג בארץ יתחיל ביום שני בערב וימשך ככל הנראה עד יום רביעי. לא אמורה להיות סערה גדולה, אבל ככל הנראה יערמו כמה סנטימטר של שלג.

תחזית שבועית של מטאו-טק

אם תגיעו בשני בערב או בשלישי תוכלו להיתקל בכבישים סגורים, לכן מומלץ לנסוע כבר מחר בבוקר ולקוות שהתחזיות צודקות. נשארו מקומות לינה אחרונים בהחלט בצפון רמת הגולן: מלון מרום גולן, כפר הנופש עין זיוון, פנדה ריזורט ואורטל.

מיום שני בערב יעלו בעמוד עדכונים בזמן אמת איפה יורד שלג בצפון רמת הגולן. בנוסף תמצאו עדכונים האם השלג נערם והאם הכבישים פתוחים.

לגבי אתר החרמון: בימים2 שלישי ורביעי האתר יהיה סגור בשל תנאי מזג האוויר.

מקומות לראות בהם שלג:

אם אתם מתכננים לנסוע לראות את השלג, חשוב מאוד לשמור על כללי זהירות!! אל תשכחו ששלג בארץ הוא מראה די נדיר – הכבישים והרכבים לא מוכנים לזה. סעו לאט, התלבשו טוב, אל תרדו משבילים מסומנים וכבישים סלולים (בעיקר ברמת הגולן).

להלן רשימה של מקומות לראות בהם שלג בלי להצפין עד החרמון.

  • יער אודם: יער עצי אלונים עתיקים.
  • עין חרמון: בקצה הצפוני של המדינה, על מורדות החרמון, מחכה עין חרמון (הקרוי גם עין נמרוד) הקסום. במקום אחד מהמראות הכי מיוחדים בארץ: בריכה בטון מלאה במים, שצופה אל נופי החרמון ההרריים והדרמטיים. שימו לב כי הירידה למעיין תלולה ועלולה להיות מסוכנת בשלג, יש לנהוג בזהירות.
  • נווה אטי"ב: נווה אטי"ב הוא ישוב חקלאי הממוקם למרגלות החרמון בגובה 1050 מטר. 

רוצים להיות מעודכנים כאשר עולים המלצות על מסלולים חדשים בבלוג?
היכנסו לעמוד הפייסבוק / הירשמו לניוזליטר / עקבו אחר ערוץ הטלגרם של הבלוג.

שיר ים פסקה

שיר ים פסקה

אני בעלת הבלוג טיולים צ'ק אין-אאוט, בו אני מתעדת את הטיולים שלי בארץ ובעולם. תוכלו למצוא הרבה המלצות מה לעשות בכל יעד, אטרקציות מגניבות, מקומות לינה שווים, סיורים מגניבים, מסלולי טבע שלא כדאי לפספס, מסעדות עם אוכל צמחוני ועוד המלצות שוות.

שתמיד נטייל,
שיר ים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טיול שלג בבולגריה

לפי אזורים

חיפוש

חיפוש

חיפושים נפוצים

המלצות חמות

רעיונות נוספים

סופ"ש הקרוב

רוצים המלצות מה לעשות בשבת?

תוכן נוסף

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן