איפה לישון בלונדון: השכונות והמלונות המומלצים בלונדון

גשר לונדון

איפה לישון בלונדון: השכונות והמלונות המומלצים בלונדון

כל טיול בחו"ל מתחיל בשני צעדים – הזמנת טיסה והזמנת מקום לינה. אלו הן שתי ההוצאות העיקריות במרבית הטיולים לחו"ל ויש להן השפעה רבה על החוויה כולה, במיוחד מקום הלינה שיהווה את הבסיס להרפתקה התיירותית שלכם. אז אחרי שהזמנתם כרטיסי טיסה, צריך לבחור איפה לישון בלונדון.

מתכננים טיול ללונדון ולא בטוחים איפה כדאי להזמין מלון? זה באמת לא קל למצוא את המקום האידיאלי. לונדון היא עיר ענקית, מלאה באטרקציות תיירותיות, מוקדי בילוי, פארקים ואתרים היסטוריים ונדמה שלכל שכונה יש משהו אחר להציע, במיוחד אם זה הביקור הראשון שלכם.

כדי לעזור לכם לבחור את המקום הנכון בשבילכם, אספנו מידע על השכונות הכי אטרקטיביות בלונדון עם המלצות למקומות לינה מצוינים שיהפכו את הביקור בלונדון לחוויה בלתי נשכחת.

שעון הביג-בן לונדון

מלונות מומלצים בלונדון

ממהרים? ריכזנו עבורכם את המלונות המומלצים ביותר!

  • Corinthia London: הוא מלון יוקרתי בדירוג 5 כוכבים
  • Sofitel London St James: מלון יוקרתי בדירוג 5. כל חדרי השינה במקום עוצבו מחדש בשנת 2019 על ידי מעצב הפנים הצרפתי פייר-איב רושון.
  • One Aldwych: עוד מלון יוקרתי בדירוג של 5 כוכבים ששוכן במיקום מרכזי בקובנט גרדן. המלון כולל מסעדה מעולה ומועדון בריאות.
  • The Resident Covent Garden: מלון בדירוג של 4 כוכבים במיקום מרכזי.

אזור סוהו וקובנט גרדן (Soho and Covent Garden)

זהו האזור בו הכל קורה. הרחובות הסואנים של סוהו וקובנט גרדן שוקקים חיים ביום ובלילה עם שפע של מסעדות, מופעי תיאטרון, מוזיקה, מקומות בילוי וחנויות. למבקרים בפעם הראשונה בלונדון זה האזור האידאלי. כדי להרגיש במרכז העניינים ולחוות את האווירה האורבנית מכל כיוון בלי לאבד את הקסם המקומי. מכאן ניתן להגיע בקלות לכל האתרים האייקונים ביותר של לונדון, הביג בן, ארמון בקינגהאם ובית הפרלמנט, שנמצאים בשכונת וסטמינסטר הסמוכה.

אם מתחשק לכם לצאת למסע קניות זהו מרכז האופנה של לונדון. חוץ מרחוב אוקספורד המפורסם, תוכלו לבקר גם ב- Seven Dials. שבעה רחובות שיוצאים מנקודה אחת ומציעים שילוב מנצח של מותגי יוקרה וחנויות קטנות ומקסימות.

מקומות לינה מומלצים:

מלון 'קפה רויאל': מלון 5 כוכבים יוקרתי ואייקוני שנמצא בלב מרכז לונדון. אחרי יום גדוש, תוכלו להירגע במרכז הבריאות ההוליסטי Akasha שמציע חדר כושר חדשני ביותר, בריכת שחיה גדולה, סאונה, חמאם/חדר אדים ומגוון רחב של טיפולי ספא.

The Soho Hotel: מיקום מושלם בלב שכונת סוהו, הכל קרוב ויש גם תחנת רכבת קרובה. אמנם המלון לא זול אבל להתמורה בהתאם.

The Henrietta Hotel: מלון בוטיק נוח ואופנתי ממש בלב קובנט גרדן. החדרים לא גדולים אבל מעוצבים בחוכמה ומהווים בסיס מצוין ליציאה לטיולים בשכונה.

שורדיץ והוקסטון (Shoreditch and Hoxton)

אזור שורדיץ והוקסטון במזרח העיר הפך בשנים האחרונות לאזור המועדף על אמנים צעירים, בליינים וחובבי תרבות רחוב. זאת לא לונדון המהוגנת של אזור וסטמינסטר הוותיק, אלא לונדון החיה והבועטת. לונדון בה אמנות, חיי לילה סוערים וסצנה קולינרית מתפתחת יוצרים אווירה מחשמלת וצעירה.

אם בא לכם להרגיש במרכז העניינים, זה המקום להיות בו. בסופי שבוע תוכלו לשוטט בין חנויות וינטג' ודוכני אוכל רחוב בשוק בריק ליין. בלילות לצאת לשתות באחד מבין עשרות הברים הכי רלוונטיים בעיר. במהלך היום להצטרף לסיור גרפיטי ואמנות רחוב או סתם לקפוץ מבית קפה לגלריה למופע מוזיקה חיה. יש כאן הכל.

המלצות למקומות לינה בשורדיץ' והוקסטון:

על אף שזה לא נחשב אזור תיירותי כמו אזורים אחרים בעיר, הביקוש והאטרקטיביות של השכונה הביא לעליה במחירי הלינה. תוכלו למצוא כאן את המלונות הכי אופנתיים בלונדון כמו למשל מלון The Hoxton שמשלב איכות עם עיצוב שקורץ לתיירים צעירים שרוצים להנות מהאווירה האומנותית-האדג'ית גם במקום הלינה שלהם.

אם אתם מטיילים בתקציב מוגבל והמלון הוא רק מקום לישון בו בין הרפתקה להרפתקה, אז מלון CitizenM יכול להיות הפתרון עבורכם. החדרים נעימים ונקיים והמיקום נמצא ממש ליד כל האטרקציות של האזור.

שכונת מיידה וייל (Maida Vail)

זאת לא המלצה שגרתית בכתבות על לינה בלונדון. מיידה וייל היא שכונת מגורים בצפון לונדון שאינה ידועה כיעד מבוקש לתיירים. אבל דווקא בגלל הריחוק (הקל) מהמרכז היא אידיאלית למי שאוהבים לצאת לטיולי יום ולחזור למקום לינה נעים ושקט. הבתים הוויקטוריאניים, הדרכים השקטות והקרבה לתעלות המים הציוריות מספקות תחושה של לונדון האמיתית.

גם כאן תוכלו למצוא כמה פנינים אמיתיות כמו שייט נעים בתעלת "ונציה הקטנה", מסעדות על שפת המים ואפילו את פאב הנסיך אלפרד שפועל בשכונה מאז שנת 1856 בו תוכלו להרגיש לרגע שחזרתם בזמן לתקופה הוויקטוריאנית. וכשתרצו לצאת לחקור את העיר תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות תחנת הרכבת התחתית השכונתית או הליכה נעימה לשכונת נוטינג-היל הסמוכה או פארק רגנטס (Regent's Park) המלכותי.

איפה לישון במיידה וייל?

The Warrington Hotel: כיאה לשכונה זהו מלון באווירה מאוד אנגלית. המבנה מלא באלמנטים עיצוביים מקוריים וכל חדר מרוהט באופן ייחודי ליצירת נוחות מרבית ואווירה יוקרתית.

אפשרות נוספת היא לשכור דירה בשכונה בה תוכלו להנות מאווירה ביתית ולהרגיש איך חיים המקומיים. יש כמה דירות שקיבלו המלצות נהדרות: MANSION BLOCK APARTMENT, Bright Luxurious Flat in Little Venice או הדירה Guestready.

העין של לונדון

לסיכום, לונדון מציעה מבחר רחב של מקומות לינה לתיירים והבחירה היא בידיים שלכם. בין אם אתם מטיילים עם חברים, עם המשפחה, לבד או בזוג, תוכלו למצוא מקום לינה במיקום מרכזי שייתן לכם את כל הנוחות של הבית באזורים המרכזיים ביותר בלונדון. ואולי זה גם הרגע להזכיר ולהרגיע – ללונדון מערכת תחבורה ציבורית מצוינת כך שלא משנה איפה תבחרו לישון בלונדון, בסוף תוכלו להגיע לכל האתרים והאזורים בהם תרצו לבקר בקלות ובמהירות.

שאלות נפוצות בנושא איפה לישון בלונדון?

מלונות זולים בלונדון – האם יש מלון בתקציב נמוך? 

לונדון הוא אינו יעד זול. יש אופציות לינה זולות כמו הוסטלים אך אינם מתאימים לכל סוג של מטיילים.
יש כמה מלונות מומלצים, במיקום מרכזי בלונדון שאינם יקרים (ביחס ללונדון):

האם יש מלונות כשרים בלונדון?

אם אתם דתיים או שומרי שבת וכשרות, הביקור בלונדון לא צריך להיות בעיה! אספנו עבורכם מלונות כשרים בלונדון שהם מומלצים במיוחד וגם מלונות שאינם כשרים, אך יכולים להתאים לשומרי כשרות וישמחו להיענות לבקשות מיוחדות.

לחצו כאן לכתבה על מלונות כשרים בלונדון.

מצאתם איפה לישון בלונדון?

אם הרשימה לא עזרה לכם ולא מצאתם מקום לינה שמתאים לצרכים שלכם בלונדון. אתם מוזמנים לכתוב בתגובות מה אתם מחפשים וצוות האתר יעזור לכם. כתבו לנו תאריכים, הרכב, תקציב (מלונות מפנקים, מטיילים בתקציב מוגבל), דרישות מיוחדות. נעשה את המיטב לעזור לכם.

עוד על לונדון באתר

מתכננים חופשה ללונדון? עוד מידע באתר "צק אין אאוט" שיעזור לכם בתכנון החופשה. 

רוצה לקבל את כל התוכן לתכנון חופשה בלונדון אצלך במייל? הירשם כאן.

נשמח שתוסיפו בתגובות חוויות שלכם מהביקור בלונדון.

12 תגובות

  1. הי
    זוג + מתבגרת
    מחפשים לינה באזור סוהו אן קובנט גארדן
    תחילת
    מרץ 7 לילות
    אודה לעזרה במציאת מקום

    1. הי מתכנן ביקור בלונדון זוג + 2 בנות
      בסוף אפריל מחפש מלון בתקציב שפוי קרוב לאטרקציות
      אשמח להכוונה

  2. הי
    אחרי שיטוט אינסופי באתרים ובכלל, אשמח לעזרתכם
    אנחנו שתי אימהות עם שני נערים מתבגרים ביולי לשבוע בלונדון
    מעדיפות מאד דירה כדי להיות כולנו יחד
    מאד קשה למצוא -הרוב מלון – דירות או בתי מלון
    יש המלצה ? כמובן שרצוי במקום מרכזי ככל הניתן או מאד קל ונגיש בהגעה למרכז
    תודה איריס

  3. היי, אשמח לעזרה במציאת מקום לינה עבורי ועבור הבת 12 שלי לאוקטובר (20-23.10) במיקום טוב ובמחיר זול יחסית, ללא התפשרות על ניקיון , אסתטיקה, מרחב (לא תא קטן…).
    תודה, איילת

    1. היי,
      אני לא יודעת מה זה מבחינתך מחיר זול (לונדון אינה יעד זול, לכן יהיה קשה למצוא מקומות זולים במיקום מרכזי, מרווחיםם ועם ביקורות טובות).
      תראי את האופציות האלו:
      1. מלון Page8, Page Hotels
      2. באזור קדמן יש מקומות זולים יותר:
      Jesmond Hotel
      Ridgemount Hotel
      מקווה שזה עזר לך.

  4. הי
    זוג בשעות ה40, מעוניינים בדיקה מפנקת במרכז העניינים בסוף נובמבר. אודה לסיוע

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים טיפים שווים?

יאללה, שלחי לי לאימייל...

דילוג לתוכן